اخبار اقتصادی

خبرنگاران 51 درصد اشتغالزایی در حوزه صنعت و معدن ایلام محقق شد

ایلام - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 51 درصد اشتغالزایی در حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری این استان محقق شده است.

25 مهر 1399

شاسی بلند الکتریکی؛ نماد تحول در رنو

برنامه ای که قرار است با راهنمایی مدیر جدید رنو، لوکا دی مئو اجرا گردد شش تا هفت سال طول خواهد کشید.دی مئو می گوید پس از عبور از بحران کرونا، می خواهد رنو را به جایگاهی بی سابقه در تاریخ کارخانه برساند.

24 مهر 1399

رشد بازار سرمایه تا انتها تابستان

کارشناس بازار سرمایه گفت: معاملات بورس در حال درون کانالی شدن است که این مسئله کمک می کند شاخص کل برای عبور از مقاومت بعدی آماده شود.

22 مهر 1399

ایستگاه متروی وکیل الرعایا به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت آخرین ایستگاه خط یک متروی شیراز وکیل الرعایا با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

21 مهر 1399

الزام وکلا به ثبت اطلاعات پروانه وکالت در سامانه مجوزها

معاون مالی وزیر اقتصاد از الزام بارگذاری اطلاعات پروانه وکالت وکلا، مشاوران حقوقی و خانواده در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار اطلاع داد.

21 مهر 1399

نحوه عملکرد درگاه ملی مجوزهای کسب وکارهای کشور تشریح شد

به گزارش خبرنگاران، سازمان فناوری اطلاعات ایران جزئیات راه اندازی درگاه ملی مجوزهای کشور که باعث تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار، شفافیت، عدالت و حذف مقررات دست و پاگیر شده است را گفت.

17 مهر 1399

سرقت های علنی که برای کسی مهم نیست!

یک پژوهشگر با اشاره به سرقت ادبی در فضای آکادمیک می گوید: بارها و بارها می بینیم که افراد مقاله ها و خاتمه نامه ها را کاملا علنی دوباره به نام خودشان چاپ می نمایند. یک نفر باید متولی این امور باشد؛ به نظر می آید این اصلا برای کسی مهم نیست.

14 مهر 1399

خبرنگاران چارت سازمانی دهیاری ها تا هفته آینده ابلاغ خواهد شد

زاهدان- خبرنگاران- معاون امور دهیاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت:چارت سازمانی دهیاری ها براساس مصوبه هیات وزیران و درجه بندی اعلام شده تا هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

12 مهر 1399

خبر مهم رییس سازمان بورس برای دارندگان سهام عدالت

قالیباف اصل گفت: براساس آیین نامه سهام عدالت که امروز نهایی شد30 درصد دیگر از سهام عدالت قابل فروش شد.

29 شهریور 1399

اعطای تسهیلات به استارت آپهای حوزه اینترنت اشیا

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به استارت آپهای حوزه اینترنت اشیا تسهیلات کم بهره قابل تبدیل به بلاعوض تا سقف200 میلیون تومان اعطا می نماید.

22 شهریور 1399

خبرنگاران تجارت مرزی در جهت بازگشت به روزهای اوج پیش از کرونا

تهران- خبرنگاران- در آغازین روزهای تیرماه هیچ یک از مرزهای کشورهای همسایه بسته نیست و فعالیت آنها به روال سابق بازگشته و تحت تاثیر این موضوع تجارت کشور نیز به روزهای اوج خود نزدیک می گردد.

14 شهریور 1399

هادی پور: هنر من تکواندو است

ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: هنر من تکواندو است و با جذب شاگرد مسائل مالی ام را برطرف می کنم.

13 شهریور 1399

آمادگی برای واگذاری بخشی از فعالیت های گمرک به بخش خصوصی

اعضای شورای گفت وگو تازه ترین نشست شورای را به آنالیز شرایط ساماندهی مرزهای صادراتی و مبادلات مرزی اختصاص دادند. در این رابطه گمرک ایران گزارشی از اقدامات خود برای تقویت فعالیت های این سازمان ارائه داد. به اعتقاد بخش خصوصی نبود مدیریت واحد در گمرکات...

6 شهریور 1399

واحدهای صندوق دارا یکم از چه زمانی قابل معامله است؟

به گزارش خبرنگاران، نخستین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله دولتی تخحت عنوان دارا یکم که از سهام سه بانک و دو شرکت بیمه ای دولتی تشکیل شده است، پس از پذیره نویسی از جانب بانک ها و کارگزاری های بورس، از چهارم تیرماه جاری در بورس قابل معامله خواهد بود.

30 مرداد 1399

مرز خسروی دوشنبه دوم تیرماه باز می گردد

فرماندار قصرشیرین گفت: مرز رسمی خسروی از دوشنبه دوم تیر برای تردد انفرادی مسافران باز می گردد.

30 مرداد 1399

رسمیت بخشیدن به فعالیت 400 هزار ماینر، دولت فردا تصمیم می گیرد

فرهاد بیات در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: یکی از تحولاتی که در عرصه فناوری رخ داد، پدیده ای به نام رمزارز بود که ظرفیت بسیار خوبی را برای کشور می توانست فراهم کند زیرا یکی از مشکلاتی که ما در زمینه تجارت بین الملل بدلیل محدودیت ها و تحریم های بانکی با...

29 مرداد 1399

خجالت کشیدن برای ترامپ مفهومی ندارد ، تحریم های کنگره را باید جدی گرفت

استاد ممتاز علوم سیاسی دانشگاه آلابامای جنوبی گفت: ریشه نژادپرستی در آمریکا قوی و سابقه تاریخی دارد و چندین نسل طول خواهد کشید که ویروس نژادپرستی نابود گردد. ویروس نژادپرستی مانند ویروس کرونا است یعنی مقابله با آن آسان نخواهد بود و حتی این ویروس ممکن...

22 مرداد 1399

هواپیمای حامل کمکهای پزشکی ایران به ونزوئلا رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، هواپیمای حامل کمک های پزشکی ایران به ونزوئلا که بیشتر حاوی کیت های تشخیص ویروس کرونا می شود در فرودگاه کاراکاس به زمین نشست.

22 مرداد 1399

با اینستاگرام احساس باسوادی می کنند

امروز، روز دنیای اقیانوس است. کشور ما به واسطه دریای عمان و خلیج فارس به اقیانوس هند دسترسی دارد. این روزها صحبت درباره آلودگی اقیانوس ها و این که این حیات قدیمی دنیا در معرض نابودی است، بیشتر مورد توجه است تا زیبایی ها و اکوسیستم اقیانوس ها؛ چرا که بخش...

17 مرداد 1399

زنوزی: دنبال این نیستیم که چه تیمی قهرمان شود، سازمان بازنشستگی از میدان فاطمی به خیابان سئول نقل مکان کرده!

مالک باشگاه تراکتور گفت: ما فقط خواهان این هستیم که پروتکل های فیفا رعایت شود، در این صورت ما حرف دیگری نداریم و در خدمت تان هستیم.

11 مرداد 1399
تعداد: (160)