هادی پور: هنر من تکواندو است

به گزارش مجله عینک آفتابی، ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: هنر من تکواندو است و با جذب شاگرد مسائل مالی ام را برطرف می کنم.

هادی پور: هنر من تکواندو است

به گزارش ، آرمین هادی پور ملی پوش وزن 58- کیلوگرم کشورمان و دارنده سهمیه المپیک توکیو در حاشیه نشست اعضای تیم ملی تکواندو با رئیس فدراسیون گفت: جلسه امروز یک دورهمی خانوادگی بود و امیدوارم هر چه زودتر مجوز های لازم برای برگزاری اردو ها صادر شود. کادرفنی و بازیکنان امیدوارند اردو ها زودتر آغاز شود و بتوانیم از این شرایط کرونایی عبور کنیم.

هادی پور درباره آمادگی جسمانی خودش گفت: خداراشکر شرایط خوبی دارم و تمریناتم را به صورت منظم برگزار می کنم. در این مدت تمرینات مدنظر کادرفنی را به خوبی انجام دادم، اما دوری طولانی مدت از مسابقات، از نظر روحی خیلی ما را اذیت می کند. 4 سال در مسابقات فشرده ای شرکت کردیم، اما اکنون به خاطر مسئله ای که تمام دنیا با آن روبرو شده، برای مدتی طولانی از مسابقات دور هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تعویق المپیک برای او آزاردهنده بوده گفت: به هر حال تعویق المپیک هر کسی را اذیت می کند، زیرا ما زحمت زیادی برای آن کشیدیم، اما ما بازیکن هستیم و کاری از دستمان برنمی آید. اکنون که المپیک به سال آینده موکول شده، تلاش می کنیم برای دیگر مسابقات پیش رو آماده شویم و برای آن ها برنامه ریزی کنیم. سلامتی افراد مهم از تعویق و برگزار شدن یا نشدن مسابقات است.

ملی پوش تکواندو در خصوص اظهاراتش مبنی بر اوضاع مالی بد ورزشکاران المپیکی و این که پول کافی برای خرید باند ندارد گفت: گاهی اوقات مصاحبه ها را به گونه ای منتشر می کنند که با بیان مصاحبه شونده تفاوت دارد و آن صحبت با لحن و بیانی دیگر بوده است. حتی درباره باند حرفی نزدم و فقط گفتم شرایط مالی ام خوب نیست. سعی می کنیم در این شرایط سخت به کارمان ادامه دهیم.

او درباره اقدام ملی پوشان تکواندو برای جذب شاگرد و آموزش تکواندو گفت: جذب شاگرد هم دلی است و هم برای برطرف کردن مسائل مالی. هنر من تکواندو است و می خواهم این هنر را به همشهریانم آموزش دهم تا علاوه بر بالا بردن سطح فنی آن ها، در این بحران سخت کمکی برای خودم باشد.

هادی پور در ادامه گفت: فدراسیون در حد توانش به ما کمک می کند و با وجود این که اردو ها برگزار نشده، ما همچنان از فدراسیون حقوق می گیریم.

دارنده سهمیه المپیک توکیو درباره صحبت هایش مبنی بر این که به ورزشکاران المپیکی مانند کارگر روزمزد نگاه می شود گفت: کمیته ملی المپیک قرار بود ماهیانه 5 میلیون تومان به ورزشکاران المپیکی بدهد، اما پس از شیوع کرونا واریز حقوق به حساب ورزشکاران ادامه پیدا نکرد. 30 میلیون اول را به ما دادند، اما هنوز 30 میلیون دوم را نگرفتیم. در حال حاضر فقط از فدراسیون حقوق دریافت می کنیم. امیدوارم تصمیماتی اتخاذ شود که حمایت ها از ورزشکاران به نحو بهتری انجام شود.

ملی پوش وزن 58- کیلوگرم کشورمان درباره تلاش های فدراسیون تکواندو برای شاغل کردن ورزشکاران گفت: فدراسیون در تلاش است برای تکواندوکاران شغلی ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هادی پور: هنر من تکواندو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور: هنر من تکواندو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید