اتاق بندرعباس برای تثبیت جایگاه خود در تصمیم گیری ها تلاش کند

به گزارش مجله عینک آفتابی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس با حضور در اتاق بندرعباس گفت: اتاق بندرعباس با توجه به جایگاه و قدمت طولانی خود باید حرف نخست را در توسعه اقتصادی استان هرمزگان بزند.

اتاق بندرعباس برای تثبیت جایگاه خود در تصمیم گیری ها تلاش کند

محمد آشوری با حضور در اتاق بندرعباس و دیدار با اعضای هیات رییسه این اتاق گفت: نواقص و کاستی هایی در فضای اقتصادی کشور وجود دارد و اتاق بازرگانی در چنین شرایطی باید همواره مروج امید و انگیزه به فعالان اقتصادی برای حضور در عرصه اقتصاد باشند.

وی با اشاره به جایگاه مهم اتاق در مباحث کلان اقتصادی، بیان داشت: بخش خصوصی در توسعه اقتصادی نقشی انکارناپذیر داشته است. از این رو اتاق بندرعباس باید در راستای تثبیت جایگاه خود در تصمیم گیری های مهم چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

آشوری در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم آموزش در پویایی اقتصادی استان اشاره کرد و اضافه نمود: آموزش یکی از ارکان مهم در توانمندسازی و از نیازهای اصلی فعالان اقتصادی است بر همین اساس ارتقای کمی و کیفی آموزش ها در اتاق نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی شرح داد: اتاق بندرعباس باید با ارتقا جایگاه خود در استان و کشور و حرکت در راستا توسعه ارتباطات بین المللی و جذب سرمایه گذار خارجی فزونی خود را در استان به اثبات رساند و در حفظ جایگاه خود و اعتمادسازی برای فعالان اقتصادی بیش از پیش بکوشد.

در ادامه این نشست محمدرضا صفا رییس اتاق بندرعباس گزارشی از شرایط فعلی اتاق بازرگانی استان در بخش های مختلف از جمله خدمات بازرگانی، تشکل ها، آموزش و فرایند ساخت ساختمان جدید ارائه کرد.

صفا تاکید داشت: به کارگیری ابزارهای اتاق برای رفع مسائل واحدهای تولیدی، صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان، نهادینه کردن اقتصاد مبتنی بر علم و دانش و تمرکز کمیسیون های تخصصی اتاق بر مسائل مورد نیاز استان تنها بخشی از برنامه های اتاق در سال جاری است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "اتاق بندرعباس برای تثبیت جایگاه خود در تصمیم گیری ها تلاش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق بندرعباس برای تثبیت جایگاه خود در تصمیم گیری ها تلاش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید