موبایل، تبلت و گجت ها

مروری بر قابلیت های مدرن چیپ ست Kirin 810، قلب تپنده Huawei Nova 7i

چیپ ست های سری Kirin هوآوی همیشه بر پایه جدیدترین فناوری ها توسعه پیدا می نمایند. پس از چیپ ست های پرچمدار سری Kirin 9 که عملکرد فوق العاده را به نمایش گذاشتند و همچنین با تجربه سری Kirin 7 که گزینه ای با قیمت مناسب و حفظ عملکرد سطح بالا به حساب می آید، هوآوی توسعه...

19 شهریور 1399

آمادگی برای واگذاری بخشی از فعالیت های گمرک به بخش خصوصی

اعضای شورای گفت وگو تازه ترین نشست شورای را به آنالیز شرایط ساماندهی مرزهای صادراتی و مبادلات مرزی اختصاص دادند. در این رابطه گمرک ایران گزارشی از اقدامات خود برای تقویت فعالیت های این سازمان ارائه داد. به اعتقاد بخش خصوصی نبود مدیریت واحد در گمرکات...

6 شهریور 1399

معاون سرکرده داعش کشته شد

فارس نوشت:یگان مبارزه با تروریسم عراق امروز (سه شنبه) از کشته شدن معتز نومان عبد نایف نجم الجبوری (معروف به حجی تیسیر) که سِمت خودخوانده والی عراق و معاون سرکرده داعش در امور ولایات را بر عهده دارد، خبر داد.

5 مرداد 1399

دستبندهایی که دمای بدن را رصد می نمایند

دانش آموزان مدارس پکن که چند روزی است پس از چندماه تعطیلی به مدارس بازگشته اند، با یاری دستبند های مانیتورینگ به کنترل ویروس کرونا یاری می نمایند.

21 تیر 1399

برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سامانه نوید

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اطلاعیه ای اعلام نمود کلاس های مجازی دورس نظری این دانشگاه در سیستم نوید برگزار می شود.

17 خرداد 1399

روستای فیلبند بهشتی رویایی در چند قدمی تهران

روستای فیلبند روستایی با طبیعت بکر و زیبا بر فراز ابرهاست که در نزدیکی تهران واقع شده است و بهترین و خنک ترین مکان برای مسافرت در فصل گرم تابستان است.

6 خرداد 1399

انتشار آپدیت EMUI 10 برای Huawei Y9s و Huawei Y9 Prime 2019

به روزرسانی EMUI 10 توسط هوآوی برای کاربران گوشی های Huawei Y9s و Huawei Y9 Prime 2019 در حال انتشار است.

8 اردیبهشت 1399

سلامتی گوش به یاری فناوری

با هوشمندترین و ایمن تریـن اوتوسکوپ جهـان BeBird A2، گوشتان را ضدعفونی نموده و به صورت آنلاین عکس و فیلم های باکیفیتی را از درون گوش خود و فرزندانتان گرفته و به پزشک معالج ارسال کنید.

13 دی 1398

ارزان ترین اقامت پاییزه در هتل های کشور

وقتی به شهری سفر می کنید و قصد اقامت در هتلی را دارید، مدت اقامت شما می تواند در انتخاب هتل نقش مهمی داشته باشد.

15 آذر 1398

شرکت سامسونگ یک گلکسی نوت ارزان تر تولید می کند

خط تولید گلکسی نوت سامسونگ امسال با راه اندازی دو گوشی نوت 10 و نوت 10 پلاس بزرگتر شد ، اما این شرکت کره ای ممکن است در آینده عضو دیگری را به خانواده نوت اضافه کند که کمی ارزان تر یا به عبارتی مقرون به صرفه تر از نسخه فعلی است.

13 آبان 1398

موج جدید حملات هکری پیامکی

گروهی از محققان امنیتی از شناسایی موج دوم حملات هکری با سوءاستفاده از پیامک های تلفن همراه خبر داده اند که در قالب آن هکرها با سوءاستفاده از برخی برنامه های کمتر شناخته شده به گوشی ها حمله می کنند.

11 آبان 1398

افزایش ظرفیت باتری تلفن همراه با یاری مواد نانوزنجیره ای

پژوهشگران آمریکایی، نوعی باتری برای تلفن همراه طراحی نموده اند که دوام شارژ آن بیش از باتری های دیگر است.

6 آبان 1398

بهره برداری از بخش هایی از باغ شاهزاده ماهان به بخش خصوصی واگذار می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طبق روال سال های گذشته بهره برداری بخش هایی از باغ شاهزاده ماهان به مدت یک سال به وسیله مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار می گردد.

25 شهریور 1398

کاهش 25 درصدی جرایم مرتبط با میراث فرهنگی در آذربایجان غربی

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: با فعال سازی مشارکت های اجتماعی و مردمی آمار جرایم حوزه میراث فرهنگی در نه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 25 درصدی روبرو بوده است.

21 شهریور 1398

تصاویری از ساعت هوشمند گلکسی اکتیو2 سامسونگ افشا شد ، از لنز چرخشی لمسی تا 4 گیگابایت حافظه

شرکت سامسونگ این روزها روی طراحی ساعت های جدید خود کار می نماید و به عبارتی دقیق تر بسیاری از کاربران سامسونگ منتظر رونمایی از ساعت گلکسی اکتیو2 سامسونگ هستند.اکنون تصاویری از این گوشی فاش شده است.

5 شهریور 1398

گوشی گلکسی A70 سامسونگ به روزرسانی شد ، از پچ امنیتی تا سیستم ضد لرزش

گوشی گلکسی A70 سامسونگ به روزرسانی شد. این به روزرسانی شامل تغییراتی است که تا پیش از این فقط در مدلهای بالاتر این نوع گوشی دیده می شد.

2 شهریور 1398

معرفی کامل موزه های مشهد همراه با آدرس

موزه های دیدنی شهر مشهدهر سال گردشگران زیادی از سراسر کشور به شهر مقدس مشهد سفر می نمایند و به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می روند. به خاطر تعداد زیاد گردشگران امکانات رفاهی فوق العاده و راه های دسترسی مناسبی در همه مناطق شهر فراهم شده است. انواع هتل ها...

28 مرداد 1398

معمار قصه ها ؛ طراح ایرانی دیزنی لند به ایران آمد ، احمد جعفری نژاد؛ از طراحی استادیوم آزادی و فرودگاه مهرآباد تا دیزنی لند آمریکا و توکیو

آیین نکوداشت 50 سال خلاقیت احمد جعفری نژاد یکشنبه 23 تیر 1398 در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار گردید.

28 مرداد 1398

اپلیکیشن به روزرسانی اندروید جعلی است، بدافزار 30 هزار قربانی گرفت

به گزارش خبرنگاران، مرکز ماهر با اعلام هشدار به کاربران ایرانی در اطلاعیه ای آورده است: اپلیکیشن جعلی به روزرسانی ‫اندروید با عنوان ‫Updates for Samsung که از طریق فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است تا به حال بیش از 10 میلیون تلفن همراه اندرویدی را آلوده کرده است.

24 مرداد 1398

قبل از سفر به حساب خودتان برسید

بلیطم کجاست؟، وای مدارک هم نیست!، زود باشید دیر شد! و صدها جمله شبیه همین دقیقا روز پرواز. حس بدی است، نه؟ اگر می خواهید در روز مسافرت این طور به حسابتان نرسند، قبل از مسافرت خودتان به حساب تان برسید. نگران نباشید چون دفتر حساب و کتاب قبل از مسافرت را ما...

20 مرداد 1398
تعداد: (21)