دستبندهایی که دمای بدن را رصد می نمایند

به گزارش مجله عینک آفتابی، دانش آموزان مدارس پکن که چند روزی است پس از چندماه تعطیلی به مدارس بازگشته اند، با یاری دستبند های مانیتورینگ به کنترل ویروس کرونا یاری می نمایند.

دستبندهایی که دمای بدن را رصد می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی مجله عینک آفتابی به نقل از پکن دیلی، دانش آموزان مدارس پکن که چند روزی است پس از چندماه تعطیلی به مدارس بازگشته اند، با یاری دستبند های مانیتورینگ به کنترل ویروس کرونا یاری می نمایند.

دستبندهای مانیتورینگ دمای بدن دانش آموزان را رصد می نماید و در صورت بروز مشکل، هشدار می دهد.

به گزارش پکن دیلی، بعضی از دانش آموزان و کارمندان مدارس هدایت و دبیرستان پکن روز دوشنبه با باز شدن مدارس استفاده از دستبندهای مانیتورینگ دما را شروع کردند.

چندین مدرسه در پنج منطقه در پکن از این ابزار جدید استفاده می نماید که داده های دمای واقعی را دو بار در روز ارائه می دهد.

داده ها می توانند توسط مدارس، والدین و بخش های مربوطه به وسیله یک برنامه تلفن هوشمند کنترل شوند، بدون اینکه احتیاج باشد دانشآموزان خودشان کاری انجام دهند.

براساس گزارش پکن دیلی، اگر دمای بدن یک دانش آموز از 37.2 درجه بالا رود، معلم موظف است تا به پلیس هشدار دهد و آنها را از شرایط موجود آگاه کند.

این دستبند شبیه به یک ردیاب تناسب اندام معمولی است؛ از باتری دکمه ای استفاده می نماید، بنابراین احتیاجی به شارژ آن نیست. توصیه می گردد دانش آموزان آنها را به طور شبانه روزی بپوشند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "دستبندهایی که دمای بدن را رصد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستبندهایی که دمای بدن را رصد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید