سلامتی گوش به یاری فناوری

به گزارش مجله عینک آفتابی، با هوشمندترین و ایمن تریـن اوتوسکوپ جهـان BeBird A2، گوشتان را ضدعفونی نموده و به صورت آنلاین عکس و فیلم های باکیفیتی را از درون گوش خود و فرزندانتان گرفته و به پزشک معالج ارسال کنید.

سلامتی گوش به یاری فناوری

امروزه اوتوسکوپ های بسیاری برای غربالگری بعضی از بیماری های گوش و آنالیز بعضی شکایات مرتبط با سیستم شنوایی طراحی شده و در اختیار پزشکان قرار گرفته است. اما هوشمندترین اوتوسکوپ دنیا علاوه بر داشتن قابلیت های عمومی، به یاری اشعه ماوراء بنفش درون گوش را ضدعفونی نموده و به یاری یک سری سلیکونی جرم های درون گوش را خارج می نماید.

این گجت نسبت به گوش پاک کن های موجود در بازار ایمن تر بوده و تمامی جرم های درون گوش را بدون آسیب زدن به گوش میانی خارج نموده و ضدعفونی می نماید. برای بهره گیری از این فناوری جالب توجه تنها کافی است کاربران اپلیکیشن این اوتوسکوپ ایمن را در تلفن همراه با سیستم عامل های (و) نصب نموده و کار ضدعفونی و بازدید دوره ای از درون گوش خود را بدون حضور پزشک انجام دهند. با قرارگیری این گجت درون گوش، اشعه ماوراء بنفش تابیده شده و تمامی میکروب ها و عفونت های باکتریایی از بین رفته و محیط درون گوش به گونه ای فناورانه ضدعفونی می گردد.

همزمان به یاری دوربین فوق العاده نازک و پیشرفته می توان محیط درونی گوش را به صورت آنلاین و در تلفن همراه یا تبلت خود مشاهده کرد. به محض فعال شدن دوربین و تابیده شدن یک نور داخلی، این سیستم کار فیلمبرداری و دریافت عکس از درون گوش را شروع نموده و اطلاعات و داده های ثبت شده را به تلفن همراه کاربر یا پزشک معالج ارسال می نماید. با ارسال آنلاین اطلاعات، کاربران متوجه میزان جرم انباشته شده درون گوش و همچنین وجود هرگونه انسداد در سیستم شنوایی خود شده و با مراجعه به پزشک آن را برطرف می نمایند. اوتوسکوپ BeBird A2 در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 63 دلار امریکا پیش فروش می گردد.

منبع: ایران آنلاین

به "سلامتی گوش به یاری فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامتی گوش به یاری فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید