نرم افزار و اپلیکیشن

نحوه عملکرد درگاه ملی مجوزهای کسب وکارهای کشور تشریح شد

به گزارش خبرنگاران، سازمان فناوری اطلاعات ایران جزئیات راه اندازی درگاه ملی مجوزهای کشور که باعث تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار، شفافیت، عدالت و حذف مقررات دست و پاگیر شده است را گفت.

17 مهر 1399

تیک تاک از دولت آمریکا شکایت می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته منابع مطلع تیک تاک تصمیم دارد روز دوشنبه شکایتی علیه دستور اجرایی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت تراکنش با این اپلیکیشن و شرکت مادر آن (بایت دنس) ثبت کند.

16 مهر 1399

زنوزی: دنبال این نیستیم که چه تیمی قهرمان شود، سازمان بازنشستگی از میدان فاطمی به خیابان سئول نقل مکان کرده!

مالک باشگاه تراکتور گفت: ما فقط خواهان این هستیم که پروتکل های فیفا رعایت شود، در این صورت ما حرف دیگری نداریم و در خدمت تان هستیم.

11 مرداد 1399

انتشار آپدیت EMUI 10 برای Huawei Y9s و Huawei Y9 Prime 2019

به روزرسانی EMUI 10 توسط هوآوی برای کاربران گوشی های Huawei Y9s و Huawei Y9 Prime 2019 در حال انتشار است.

8 اردیبهشت 1399

کریستیچوویچ: در جایگاهی هستیم که می توانیم برای هوادارانمان بجنگیم

سرمربی شاهین بوشهر گفت: فردا واقعاً بازی سختی داریم. نه به خاطر یک بازی، به این دلیل که پس از دو بازی که پشت سر گذاشتیم، گام سوم نیم فصل جدید با تیمی بازی داریم که خیلی خوب بازی سازی انجام می دهد.

8 فروردین 1399

کلوپ: مانه هر سال بهتر می شود، فوتبال، پلی استیشن نیست

یورگن کلوپ ادعاهای موجود درباره بی رقیب بودن لیورپول در لیگ برتر انگلیس را رد کرد.

2 بهمن 1398

سلامتی گوش به یاری فناوری

با هوشمندترین و ایمن تریـن اوتوسکوپ جهـان BeBird A2، گوشتان را ضدعفونی نموده و به صورت آنلاین عکس و فیلم های باکیفیتی را از درون گوش خود و فرزندانتان گرفته و به پزشک معالج ارسال کنید.

13 دی 1398

اسراری رنگارنگ از عکاسی سیاه و سفید نمی دانید!

عکس سیاه و سفید در ابتدای ظهور عکاسی، تنها انتخاب عکاسان بود و این عکاسی به علت انتقال یک حس نوستالوژیک همیشه مورد تحسین و علاقه مردم است.

5 دی 1398

برگزیدگان سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، جشنواره بین المللی خوارزمی باسابقه ترین رقابت علمی است که بعد از انقلاب اسلامی با هدف شناسایی و معرفی برترین های عرصه علم و صنعت بنیان گذاشته شد تا با ترغیب پژوهشگران جهت شکوفایی علمی کشور و با حمایت از سرمایه های فکری برای ارائه...

8 آذر 1398

عقابی که تنها یک بال دارد، بزرگترین مجسمه پرنده دنیا در هند!

بزرگترین مجسمه پرنده دنیاکشور پهناور هند و استان کارالا دارای یکی از جاذبه های دیدنی و مجسمه ای بسیاری بزرگ بوده که باعث شده نامش در تمام دنیا شناخته گردد. بزرگترین مجسمه پرنده دنیا را می توان در هند پیدا نمود. مجسمه ای که پس از انتشار عکس هایش در شبکه...

12 مهر 1398

گوشی گلکسی A70 سامسونگ به روزرسانی شد ، از پچ امنیتی تا سیستم ضد لرزش

گوشی گلکسی A70 سامسونگ به روزرسانی شد. این به روزرسانی شامل تغییراتی است که تا پیش از این فقط در مدلهای بالاتر این نوع گوشی دیده می شد.

2 شهریور 1398

اپلیکیشن به روزرسانی اندروید جعلی است، بدافزار 30 هزار قربانی گرفت

به گزارش خبرنگاران، مرکز ماهر با اعلام هشدار به کاربران ایرانی در اطلاعیه ای آورده است: اپلیکیشن جعلی به روزرسانی ‫اندروید با عنوان ‫Updates for Samsung که از طریق فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است تا به حال بیش از 10 میلیون تلفن همراه اندرویدی را آلوده کرده است.

24 مرداد 1398