14 طرح مشاغل خانگی شهرستان اهر تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند

به گزارش مجله عینک آفتابی، سید محمد عابدی ظهر چهارشنبه در جلسه تخصصی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: امسال میزان تسهیلات اختصاص یافته مشاغل خانگی به شهرستان اهر هشت میلیارد و 860 میلیون ریال با 145 طرح بود که تا به امروز برای 14 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

14 طرح مشاغل خانگی شهرستان اهر تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند

وی در ادامه اضافه نمود: با توجه به اینکه در ماه های خاتمهی سال قرار داریم، از دستگاه های اجرایی و بانک ها انتظار داریم هرچه سریع تر نسبت به معرفی و پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدام کنند.

فرماندار شهرستان اهر از تشکیل کمیته کارشناسی نظارت بر طرح های مشاغل خانگی نیز خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته نظارت به هزینه کرد وام های پرداختی در محل مربوطه است و از اعضای این کمیته انتظار داریم پیگیر فرایند جذب و پرداخت تسهیلات و همچنین ایجاد اشتغال باشند و گزارش خود را به صورت منظم اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هیچ محدودیتی وجود ندارد، اضافه نمود: پرداخت های تسهیلات مشاغل خانگی به صورت شناور است و اگر بتوانیم به موقع تسهیلات اختصاص یافته به شهرستان را پرداخت کنیم، می توان اعتبارات بر زمین مانده شهرستان های دیگر را جذب کرد.

عابدی در خاتمه گفت: بیکاری و ایجاد اشتغال به یک دغدغه برای مسئولان شهرستان اهر تبدیل شده و با توجه به اینکه این شهرستان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف در بخش های کشاورزی، گردشگری و معدنی است، از سرمایه گذاری در این بخش ها در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان اهر حمایت می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "14 طرح مشاغل خانگی شهرستان اهر تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 طرح مشاغل خانگی شهرستان اهر تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید