مصرف زنجبیل در بعضی از افراد موجب ایجاد سرفه های خشک می گردد

به گزارش مجله عینک آفتابی، ایسنا/ تیاری متخصص تغذیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مصرف زنجبیل با توجه به طبع گرم در بعضی از افراد موجب ایجاد حساسیت می نماید، یادآور شد: سرفه های خشک از علائم ایجاد حساسیت در فرد است.

مصرف زنجبیل در بعضی از افراد موجب ایجاد سرفه های خشک می گردد

تینا جعفری در مورد شایعات فضای حقیقی و مجازی برای مصرف بعضی از داروها و موادخوراکی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، اظهار کرد: مردم برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس احتیاجی به مصرف قرص و مکمل های حاوی ویتامین c ندارند، مردم ویتامین c مورد احتیاج خود را از میوه ها و سبزیجات تأمین نمایند.

این متخصص تغذیه ادامه داد: مصرف لبنیات و شیر برای بدن انسان در ابتلا به کرونا ویروس ضرری ندارد و مردم با خیالی آسوده می توانند این مواد غذایی را مصرف نمایند.

وی در مورد مصرف زنجبیل، سیر و لیمو برای جلوگیری از کرونا ویروس، گفت: این مواد غذایی خاصیت خوبی دارند، اما از لحاظ علمی ثابت نشده است که می توانند جلوی بروز بیماری در بدن انسان را به تنهایی بگیرند.

جعفری با توصیه به رعایت بهداشت فردی برای جلوگیری از کرونا ویروس، گفت: مصرف آب و آب گرم و پرهیز از مصرف فست فود و غذاهای چرب برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس توصیه می گردد.

وی در انتها با اشاره به اینکه مصرف زنجبیل با توجه به طبع گرم در بعضی از افراد موجب ایجاد حساسیت می نماید، یادآور شد: سرفه های خشک از علائم ایجاد حساسیت در فرد است، بنابراین این سرفه های ناشی از مصرف بعضی از موادغذایی مانند زنجبیل باعث ایجاد نگرانی در افراد می گردد.

منبع: همگردی

به "مصرف زنجبیل در بعضی از افراد موجب ایجاد سرفه های خشک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف زنجبیل در بعضی از افراد موجب ایجاد سرفه های خشک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید