خبرنگاران بازار چهارمحال و بختیاری تا انتها سال جاری تعطیل می ماند

به گزارش مجله عینک آفتابی، شهرکرد- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: بازار این استان تا انتها امسال تعطیل باقی ماند.

خبرنگاران بازار چهارمحال و بختیاری تا انتها سال جاری تعطیل می ماند

عبدالرضا علی محمدی روز دوشنبه در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کووید 19 در چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: تعطیلی بازار استان در تمامی شهرستان ها، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس انجام می گردد.

علی محمدی توضیح داد: نظارت جدی تر بر کنترل ورودی ها و خروجی های چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

وی یادآور شد: در این راستا مسافران از هر کجا قصد ورود به چهارمحال و بختیاری را دارند باید جلوی آنان گرفته و برگشت داده شوند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرایط چهارمحال و بختیاری در مقابله با ویروس کرونا نسبت به سایر استان ها مطلوب است ،اما این عامل باعث نمی گردد فرایند فعالیت ها کُند گردد و باید اقدامات جدی ادامه یابد.

اردشیر نوریان توضیح داد: با وجود اعلام تعطیلی بازار چهارمحال و بختیاری، اما بازار شهرکرد همچنان شلوغ است و مردم باید این موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش مجله عینک آفتابی، ویروس کرونا که کووید 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را بر آن داشت تا در خصوص بهداشت دنیای؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازار چهارمحال و بختیاری تا انتها سال جاری تعطیل می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار چهارمحال و بختیاری تا انتها سال جاری تعطیل می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید