خبرنگاران پلمب 20 مرکز خرید در خرم آباد

به گزارش مجله عینک آفتابی، خرم آباد - فرماندار خرم آباد گفت: روز یکشنبه 24 فروردین ماه 20 مرکز تجاری و خرید (پاساژ) شهرستان به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا پلمب شد.

خبرنگاران پلمب 20 مرکز خرید در خرم آباد

جعفر طولابی با اشاربه به پلمب 9 مرکز تجاری خرم آباد در روز 23 فروردین اضافه نمود: با توجه به لزوم اجرا و رعایت دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا طی 23و 24 فروردین ماه از مجموع 33 پاساژ سطح شهر خرم آباد، تعداد 29 پاساژ که اقدام به بازگشایی مغازه ها و فعالیت کرده اند توسط اتاق اصناف، اداره اماکن و نیروی انتظامی پلمب شدند.

وی ادامه داد: بعضی از این مراکز اقدام به فک پلمب نمودند که تشریفات قانونی جهت معرفی متخلفان به مراجع قضایی در حال اجرا است.

وی توضیح داد: روز یکشنبه 2 واحد گیم نت و دو باب چایخانه نیز پلمب شده و تیم های نظارتی طی روزهای آینده با حضور در سطح شهر، با شدت و قوت بیشتری با متخلفان برخورد خواهند کرد.

فرماندار خرم آباد تاکید نمود: مغازه داران و کسبه ای که حوزه فعالیت آنها توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در بخش مشاغل پرخطر قرار گرفته، با درک شرایط حساس فعلی و لزوم حفاظت از جان شهروندان، همکاری و همراهی لازم را به عمل آورند.

طولابی اضافه نمود: بنابر اعلام قبلی مقرر شده بود براساس تصمیم و دستورالعملهای ستاد مدیریت بیماری کرونا از روز شنبه 23 فروردین ماه در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی مشاغل کم خطر با رعایت اصول بهداشتی فعالیت خود را شروع کنند.

وی اظهارداشت: براساس این طرح و مصوبات ابلاغی صنوف پر خطری چون فروشگاههای زنجیره ای، پاساژها، بازارهای مسقف،آرایشگاه ها، آکادمی های رانندگی، فست فودها و رستوران ها، استخر، سونا باشگاه های بدن سازی، نمایشگاه ها، سالن های ورزشی، تالار های پذیرایی، قهوه خانه ها تا اطلاع ثانوی اجازه بازگشایی و فعالیت را نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت به وسیله دستگاههای متولی ذیربط با متخلفان برخورد خواهد شد.

طولابی اضافه نمود: صنوف کم خطر نیز برای شروع بکار باید طی یک هفته در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده و با رعایت پروتکل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی و همچنین ضدعفونی کردن محیط فعالیت کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پلمب 20 مرکز خرید در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب 20 مرکز خرید در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید