خواجوی: مسابقات لیگ برتر باید تعطیل شود، مذاکره با تیم باشگاهی دیگر حرفه ای نیست

به گزارش مجله عینک آفتابی، دروازه بان تیم ملی و وچان کردستان با تعطیلی لیگ برتر فوتبال بانوان موافق است و می گوید: اگر مسابقات لیگ ادامه یابد به دلیل دوری بازیکنان از شرایط مسابقه ای به سطح و کیفیت بازی ها آسیب می زند.

خواجوی: مسابقات لیگ برتر باید تعطیل شود، مذاکره با تیم باشگاهی دیگر حرفه ای نیست

زهرا خواجوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله عینک آفتابی گفت: به نظر من باید بازی های لیگ برتر فوتبال تعطیل شود. از طرفی تعطیلی لیگ قبل از اینکه بازیکنی بیمار شود، کار خیلی درستی بود. بازیکنان در حال حاضر دو ماه از شرایط مسابقات دور هستند و اگر بازی ها برگزار شود، آسیب می بینند.

وی ادامه داد: همچنین تیم ها و هر کدام از بازیکنان برای زمان خاصی برنامه ریزی کرده اند و اگر مسابقات طول بکشد به نظر من هم به سطح مسابقات سال بعد آسیب می زند و هم باعث می شود کیفیت لیگ را نداشته باشیم، بنابرین تعطیل شود، بهتر است.

دروازه بان تاریخ ساز تیم ملی ایران درباره قرارداد باشگاهی با تیمش و این مسئله که ممکن است در صورت تعطیلی لیگ برتر نتواند مبلغ قراردادش را به صورت کامل دریافت کند، گفت: من و بیشتر بازیکنان قراردادمان را تا 26 اسفند ماه بسته ایم یعنی چه بخواهیم و چه نخواهیم قراردادمان در این تاریخ تمام می شود و فکر می کنم مدیران تیم های بانوان اینقدر انسانیت و شرافت داشته باشند که مطالبات مان را به صورت کامل پرداخت کنند و مسئله شیوع کرونا و تعطیلی لیگ هیچ ربطی به بازیکنان ندارد، پس باید مبالغ بازیکنان را کاملا تسویه کنند، البته باشگاه هنوز کاملا تسویه نکرده و مطالباتم را به صورت کامل دریافت نکرده ام و از باشگاه و سرپرست تیم هم هیچ خبری نیست.

وی درخصوص شرایط تمرینی اش در شرایط کنونی و تعطیلی اماکن ورزشی گفت: با آمدن کرونا از زندگی عادی خود دور شدیم اما یک ورزشکار حرفه ای حتی یک روز هم نباید از ورزش دور شود، چون شغل و زندگی یک ورزشکار است و من هم کارهایی را انجام می دهم که در روزهای عادی کمتر توجه می کردم و علاوه بر خواندن کتاب، تمرینات بدنسازی که مربی تیم داده یا خودم از مربی دیگری گرفته ام را در منزل انجام می دهم. کار با وزنه را هم در برنامه دارم و از شرایط اوج دور نشده ام.

دروزاه بان تیم ملی کشورمان با سرانجام قراردادش با وچان کردستان مذاکره با تیم دیگری را حرفه ای نمی داند و در این باره خاطرنشان کرد: چند مربی برای پیوستن به تیم شان با من صحبت کرده اند اما کار درستی نیست، چون هنوز بازی ها تمام نشده و من در اختیار تیم وچان کردستان هستم و نباید با باشگاه دیگری وارد مذاکره شوم. به نظرم تصمیم حرفه ای گرفته ام که تا زمانی که شرایط لیگ معلوم نشود با تیم دیگری وارد مذاکره نشوم.

وی افزود: خبرهای خوبی در راه است که الان نمی توانم بگویم اما مطمئنا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

خواجوی معتقد است، فصل خوبی را در لیگ فوتبال ایران پشت سرگذاشته و با رکوردی که ثبت کرده نگاه ویژه تری به فوتبال بانوان شده است. وی ادامه داد: لیگ سال 98 برای من فصل خیلی خوب بود، چون باعث شد به عنوان دروازه بان تیم ملی خودم و فوتبال بانوان را به خیلی ها معرفی کنم و از طرفی باعث شوم فوتبال بانوان در کنار فوتبال آقایان قرار گیرد و شاید به فوتبال بانوان نگاه ویژه تری شود اما به طور کلی رفته رفته سطح لیگ خیلی بالاتر می رود، چون امسال شرایط به گونه ای بود که بیشتر بازیکنان ملی پوش در تیم ها پخش شده بودند و شرایط خوبی بود، اما خیلی بهتر می شد که قهرمان و نایب قهرمان و تیم هایی که روی سکو می رفتند نیز معین می شد که با شرایط به وجود آمده تجربه جدیدی بود و ما هم به فال نیک می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خواجوی: مسابقات لیگ برتر باید تعطیل شود، مذاکره با تیم باشگاهی دیگر حرفه ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجوی: مسابقات لیگ برتر باید تعطیل شود، مذاکره با تیم باشگاهی دیگر حرفه ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید