افزایش مسمومیت ناشی از مواد شوینده در آمریکا

به گزارش مجله عینک آفتابی، با گسترش شیوع ویروس کرونا و نگرانی های مردم برای جلوگیری از این بیماری کشنده، میزان مسمویت شهروندان آمریکایی به وسیله مواد شوینده افزایش یافته است.

افزایش مسمومیت ناشی از مواد شوینده در آمریکا

به گزارش فرانس 24، مقامات بهداشتی ایالت متحده روز سه شنبه اعلام کردند که تماس با مرکز کنترل سموم این کشور 20 درصد به دلیل قرار دریافت در معرض سفید نماینده و سایر مواد ضد عفونی نماینده افزایش یافته است.

براساس گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC)، از ژانویه (بهمن) تا مارس (اسفند) سال 2020، مراکز کنترل سموم 45 هزار و 550 تماس در خصوص مسمومیت ناشی از در معرض مواد شیمیایی خطرناک تمیز نماینده دریافت کردند.

این درحالی است که تعداد تماس ها با مراکز سمی در سال گذشته در حدود 37 هزار و 822 تماس بوده است.

در گزارش مراکز کنترل و پشگیری از بیماری آمده است که تعداد تماس ها در ماه مارس همزمان با شروع دوران قرنطینه در بعضی از ایالت ها به شدت افزایش یافت و در معرض قرار دریافت بچه هایی که زیر پنج سال سن داشتند بیشترین درصد را داشته است.

افزایش مصرف سفید نماینده ها، ضد عفونی نماینده های غیر الکلی و ضد عفونی نماینده های دستی به یکباره در آمریکا افزایش یافت.

به دنبال افزایش شمار افراد در معرض قرار دریافت مواد شوینده، سازمان بهداشت و درمان آمریکا توصیه کرد که افرادی که از محصولات تمیز نماینده استفاده می نمایند، باید برچسب ها را بخوانند و فقط از آب در دمای مناسب برای رقیق کردن این نوع مایعات استفاده و از مخلوط کردن مواد شیمیایی خودداری نمایند. ،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "افزایش مسمومیت ناشی از مواد شوینده در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مسمومیت ناشی از مواد شوینده در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید