اولین هنرستان هنرهای زیبا در خراسان جنوبی افتتاح می گردد

به گزارش مجله عینک آفتابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اولین هنرستان هنرهای زیبا در استان، 13 مهرماه امسال با حضور مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش می یابد.

اولین هنرستان هنرهای زیبا در خراسان جنوبی افتتاح می گردد

به گزارش مجله عینک آفتابی، ناصر نبی زاده با بیان اینکه این هنرستان در سه رشته سینما، نمایش و نقاشی از ابتدای مهر شروع به کار نموده است، اضافه نمود: هدف اصلی راه اندازی این هنرستان ارتقای سطح علمی هنرمندان با فراهم ساختن امکان ادامه تحصیل و ورود به بازار کار هنرجویان و اشتغال آنان است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از معدود استان هایی است که هنرستان هنرهای زیبا را راه اندازی نموده است، اضافه نمود: این هنرستان می تواند به بازآفرینی مواریث و داشته ها و ارزش های هنری بومی یاری نموده و آن ها را با بیان امروزی ارائه دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حمایت ها و کوشش های دلسوزانه استاندار خراسان جنوبی، رئیس و معاونان سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل آموزش و پرورش استان، یادآور شد: مراسم افتتاح هنرستان با حضور علی اکبر صفی پور، مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولین هنرستان هنرهای زیبا در خراسان جنوبی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هنرستان هنرهای زیبا در خراسان جنوبی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید