مقالات گردشگری

شاسی بلند الکتریکی؛ نماد تحول در رنو

برنامه ای که قرار است با راهنمایی مدیر جدید رنو، لوکا دی مئو اجرا گردد شش تا هفت سال طول خواهد کشید.دی مئو می گوید پس از عبور از بحران کرونا، می خواهد رنو را به جایگاهی بی سابقه در تاریخ کارخانه برساند.

24 مهر 1399

ایستگاه متروی وکیل الرعایا به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت آخرین ایستگاه خط یک متروی شیراز وکیل الرعایا با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

21 مهر 1399

سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران ارتباطی به مکانیسم ماشه ندارد

نماینده کشورمان در سازمان های بین المللی نوشت: سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ربطی به مکانیسم ماشه ندارد و خواست آمریکا هم نیست.

18 مهر 1399

منبع عراقی: الکاظمی سخنی درخصوص شکست اوباما در عراق نگفته است

یک منبع عراقی اظهارات رئیس جمهوری آمریکا به نقل از نخست وزیر این کشور درخصوص باراک اوباما را تکذیب کرد.

17 مهر 1399

ثبت ملی 24 اثر غیرمنقول از 6 استان، 30 اثر واجد ارزش فرهنگی تاریخی شناخته شد

مدیرکل دفتر ثبت آثار گفت: 24 اثر تاریخی فرهنگی از استان های خراسان رضوی، اردبیل، همدان، قم، اصفهان و مازندران ثبت ملی شد.

12 مهر 1399

خبرنگاران ایاصوفیه ترکیه بار دیگر مسجد شد

تهران - خبرنگاران - ایاصوفیه ترکیه که از سال 1934 میلادی به موزه تبدیل شده بود، بار دیگر تغییر کاربری داد و به مسجد تبدیل شد.

18 شهریور 1399

زنوزی: دنبال این نیستیم که چه تیمی قهرمان شود، سازمان بازنشستگی از میدان فاطمی به خیابان سئول نقل مکان کرده!

مالک باشگاه تراکتور گفت: ما فقط خواهان این هستیم که پروتکل های فیفا رعایت شود، در این صورت ما حرف دیگری نداریم و در خدمت تان هستیم.

11 مرداد 1399

994 سکه تاریخی در زنجان سامان دهی شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از ثبت تعداد 994 قلم سکه متعلق به دوره قاجاریه در سامانه جام اطلاع داد.

10 مرداد 1399

دلایل کنسلی در پروازها

کنسلی در پرواز چه زمانی اتفاق می افتد؟کنسلی در پرواز یکی از بدترین مواردی است که هنگام سفر ممکن است برای هر مسافری اتفاق بیفتد. البته کنسلی در پرواز همواره اتفاق نمی افتد اما آگاهی از قوانین کنسلی در پرواز می تواند به شما یاری کند تا هنگام کنسلی در پرواز...

2 مرداد 1399

هواپیمای فضایی مرموز آمریکا به فضا رفت

هواپیمای فضایی مرموز ارتش آمریکا روز گذشته همراه یک موشک اطلسV از مقر کیپ کاناورال به مدار زمین ارسال شد. این هواپیما این بار چند محموله علمی را به فضا برد. یک ساعت و نیم پس از پرتاب موشک، این عملیات موفقیت آمیز اعلام شد.

30 تیر 1399

(تصاویر) داستان های ناگفته از روزی که هیتلر مُرد

در ماه آوریل 1945 تعداد کل اسیران در جبهه غرب که توسط متفقین غربی به اسارت درآمدند 1500000 نفر بودند. در همان ماه آوریل در آخرین مبارزه تعداد حداقل 120000 سرباز آلمانی توسط متفقین غربی در آخرین نبرد جنگ در ایتالیا به اسارت درآمدند. در سه یا چهار ماه تا سرانجام...

18 تیر 1399

میراسماعیلی: سیگنال های دریافتی از دادگاه CAS خوب نیست و فراتر از ورزش است، شهادت سه ایرانی علیه ما جای تاسف دارد

رئیس فدراسیون جودو گفت: سیگنال های به دست ما رسیده است که خوب نیست و این سیگنال ها فراتر از ورزش است.

11 تیر 1399

شروع توزیع فرم های ضد کرونا به مسافران ورودی در مرزهای هوایی

خبرنگاران: فرم های ضد کرونا در بدو ورود مسافران در مرزهای هوایی کشور توزیع می گردد و مسافران ورودی ملزم به پر کردن تعهدنامه های ضد کرونا هستند.

30 خرداد 1399

ریل های ماشین دودی دوره قاجار در شهر ری کشف شد

ریل ماشین دودی قاجارهادر ادامه عملیات های عمرانی شهرداری شهر ری، این بار به کشف ریل ماشین دودی قاجارها که از آن دوره باقی مانده در خیابان فدائیان اسلام و در مقابل امامزاده عبدالله تهران منجر شد. بر اساس گزارش ایسنا، محسن شیخ الاسلامی، معاون میراث فرهنگی...

24 خرداد 1399

خبرنگاران پتانسیل های فرهنگی اورامانات در قالب کتاب معرفی گردد

کرمانشاه - خبرنگاران- یک مدرس دانشگاه در منطقه اورامانات معتقد است که کتاب یکی از مهمترین ابزارهای فرهنگی برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه ای محسوب می گردد، از این رو به مسوولان پیشنهاد داد که از مولفان برای چاپ کتاب در این زمینه حمایت نمایند....

16 خرداد 1399

روستای فیلبند بهشتی رویایی در چند قدمی تهران

روستای فیلبند روستایی با طبیعت بکر و زیبا بر فراز ابرهاست که در نزدیکی تهران واقع شده است و بهترین و خنک ترین مکان برای مسافرت در فصل گرم تابستان است.

6 خرداد 1399

خبرنگاران کاسبان اصفهان خواهان بازگرداندن واحدهای صنفی به حالت عادی هستند

اصفهان - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف اصفهان با تاکید بر اینکه شرایط کسب و کار در این استان خوب نیست، گفت: کاسبان و بازاریان خواهان بازگرداندن هرچه زودتر واحدهای صنفی به حالت عادی با رعایت نکات بهداشتی و خود مراقبتی هستند.

4 خرداد 1399

فیلم، سقوط هواپیمای حامل بیمار مبتلا به کرونا در فیلیپین

یک هواپیمای فیلیپینی هنگام انتقال یک بیمار مبتلا به کرونا به ژاپن برای طی مراحل درمان، سقوط کرد و تمامی 8 سرنشین آن کشته شدند.

28 اردیبهشت 1399

با وجود تحریم ها و فشارها تجهیزات مورد نیاز بخش پزشکی و درمانی کشور را تأمین خواهیم کرد

معاون اول رییس جمهور از علمای بزرگ و روشنفکر کشور در حوزه های علمیه سراسر کشور و نیز تولیت آستان قدس رضوی برای تعطیلی حرم ها و مراسم های مذهبی قدردانی کرد و گفت: علمای بزرگ و حوزه های علمیه سراسر کشور با تدبیر و عقلانیت، تصمیمی تاریخی و کاساز اتخاذ کردند...

22 اردیبهشت 1399

تحول مدیریتی پروفسور رضا در دانشگاه تهران مثال زدنی است

رئیس دانشگاه تهران از تحول مدیریتی پروفسور رضا در طول یک سال ریاست بر دانشگاه تهران اطلاع داد و گفت: در این مدت مدیریتی یک ساله ایشان توانست سیستم مدیریت سنتی دانشگاه را به یک سیستم مدیریتی نو که در دانشگاه های پیروز آمریکا وجود داشت تغییر دهد و مایه...

22 اردیبهشت 1399
تعداد: (110)