اخبار مجلس

آمادگی برای واگذاری بخشی از فعالیت های گمرک به بخش خصوصی

اعضای شورای گفت وگو تازه ترین نشست شورای را به آنالیز شرایط ساماندهی مرزهای صادراتی و مبادلات مرزی اختصاص دادند. در این رابطه گمرک ایران گزارشی از اقدامات خود برای تقویت فعالیت های این سازمان ارائه داد. به اعتقاد بخش خصوصی نبود مدیریت واحد در گمرکات...

6 شهریور 1399

خبرنگاران پلمب 20 مرکز خرید در خرم آباد

خرم آباد - فرماندار خرم آباد گفت: روز یکشنبه 24 فروردین ماه 20 مرکز تجاری و خرید (پاساژ) شهرستان به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا پلمب شد.

16 خرداد 1399

خبرنگاران کاهش ساعات کار فروشگاه های زنجیره ای و دعوت برای تعطیلی خودجوش اصناف در قزوین

قزوین-خبرنگاران- کاهش ساعت کار فروشگاه های زنجیره ای و دعوت از اصناف برای تعطیلی خودجوش با هدف کاهش مراجعه مردم به بیرون از خانه از مهم ترین تصمیمات و مصوبات چهاردهمین نشست پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین بود.

12 اردیبهشت 1399

شورای نگهبان و مطالبه شفافیت هزینه های نامزدها

شفاف شدن هزینه های تبلیغاتی نامزد های انتخابات و محل تامین آنها، برای داشتن مجلسی تمیز و سالم، ضروریست. چه خوبست شورای نگهبان در دفاع از قانون اساسی و حق مردم، از ابزار کارامد شفافیت، استفاده کند.

5 بهمن 1398

تکذیب قرارداد سه میلیون دلاری ویلموتس ، واکنش به ادعای نماینده مجلس

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با انتشار یک بیانیه به بعضی شایعه های مطرح شده در تلویزیون درباره مبلغ قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

30 دی 1398

هویت خفته به همدان بازمی شود؟

همدان با داشتن پیشینه تاریخی چند هزار ساله و در صندلی یکی از کهن ترین شهرهای ایران دارای بافت های تاریخی فراوانی بوده که متأسفانه حجم زیادی از آن در طول قرن ها از بین رفته یا دست خوش آسیب شده اما هنوز هم می توان ردپای تاریخ را دید.

26 دی 1398

تغییر رنگ شاخص های حذف ثروتمندان ، رکورد شناسایی 7 دهک مشمول یارانه بنزین در یک هفته

مسئولان دولتی که در مقدمه چینی و اطلاع رسانی طرح های بزرگ نظیر سه برابر کردن قیمت بنزین، صاحب سبک و در نوع خود کم نظیر هستند رکورد شناسایی 7 دهک مشمول یارانه بنزین در یک هفته را به نام خود ثبت کردند.

24 دی 1398

نماینده مجلس: قیمت خودرو باز هم کاهش می یابد

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند کاهشی قیمت خودرو باز هم ادامه خواهد داشت، گفت که در حال حاضر بازار خرید و فروش کاذب خودرو اشباع شده است.

29 آبان 1398

کنگره به کاخ سفید درباره تحقیقات استیضاح ترامپ احضاریه داد

مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه احضاریه ای را برای کاخ سفید درباره تحقیقات استیضاح ترامپ صادر کرد.

19 آبان 1398

رشت صاحب کمربندی می شود

وحیده اسماعیلی - رشت-خبرنگار: رشت پرجمعیت ترین شهر شمال کشور است. افزایش جمعیت و وسعت این شهر در چند سال گذشته، سبب کندی تردد در معابر و ایجاد ترافیک های طولانی شده است.

5 مهر 1398

مسکن مهر اصفهان در خط خاتمه

نفیسه زمانی نژاد- اصفهان- خبرنگار:انتشار خبر اتمام پروژه مسکن مهر از آن اخباری است که در این سال ها به کرات شنیده ایم ولی هربار مسئله ای بر سر راه تکمیل این طرح ایجاد شده است. این بار اما مسئولان کشوری و استانی با قاطعیت خبر از اتمام این پروژه در آینده ای...

14 شهریور 1398

دردسر تازه برای جانسون، لایحه عدم صلاحیت دولت انگلیس تحویل مجلس شد

ایرنا نوشت: کمتر از 24 ساعت پس از آغاز نخست وزیری بوریس جانسون، رهبر حزب لیبرال دمکرات لایحه عدم صلاحیت دولت جدید را به چالش کشید.

3 شهریور 1398