کونته: در بعضی بازی ها نتایجی که شایسته اش بودیم را نگرفتیم، نمی توانیم به لائوتارو و روملو استراحت بدهیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از تساوی شاگردانش مقابل بنفش پوشان فلورانس تأکید کرد شاگردانش باید پیروز از زمین خارج می شدند.

کونته: در بعضی بازی ها نتایجی که شایسته اش بودیم را نگرفتیم، نمی توانیم به لائوتارو و روملو استراحت بدهیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، آنتونیو کونته که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته شانزدهم سری A ایتالیا، رجحان یک بر صفر خود مقابل فیورنتینا در استادیوم آرتمیو فرانکی را در ثانیه های انتهای بازی از دست داد و به تساوی یک - یک رضایت داد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی هایی هست که ما نتایجی که شایسته اش بودیم را نگرفته ایم. در بازی با بارسلونا ما تاوان از دست دادن چندین موقعیت را دادیم و دو فرصت گلزنی در اختیار بارسا قرار دادیم که می توانستیم بهتر کار کنیم.

سرمربی اینتر صحبت های خود را اینطور ادامه داد: تیم در این بازی واکنش خیلی خوبی از خود نشان نداد و جای تأسف دارد که در لحظات انتهای بازی گل تساوی را دریافت کردیم چون ما شایسته کسب نتیجه بهتری هم در این بازی و هم در ملاقات با بارسلونا بودیم. باید سعی کنیم در زدن ضربات انتهای و دفاع کردن مان پیشرفت کنیم.

وی توضیح داد: فکر نمی کنم ما بتوانیم از کوشش و رویکرد این بازیکنان شکایتی داشته باشیم. اینتر در مرحله رشد و پیشرفت است، بنابراین باید شکیبا باشیم و از اشتباهات مان درس بگیریم. اگر شکیبا نباشیم و اینطور فکر کنیم که چون ما اینتر هستیم باید در هر بازی پیروز شویم، پیشرفتی نخواهیم کرد. ما موقعیت هایی برای رسیدن به پیروزی داشتیم و دراگوفسکی (دروازه بان فیورنتینا) واکنش خوبی روی ضربه روملو لوکاکو داشت.

کونته در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: ما در خصوص بازیکنانی صحبت می کنیم که مدام در هر بازی 90 دقیقه بازی می نمایند، بنابراین کمی خستگی در آنها به وجود می آید. حقیقت این است که ما به آرتمیو فرانکی آمدیم و به شکلی مثبت بر بازی تسلط داشتیم، از این رو باید نیمه پر لیوان را دید. سخت است که در خصوص سطح آمادگی جسمانی بازیکنان مان صحبت کنم چون ما در 21 روز 7 بازی انجام داده ایم که لائوتارو و لوکاکو مدام بازی نموده اند.

سرمربی پیشین تیم های یوونتوس و چلسی تأکید کرد: متأسفانه مصدومیت الکسیس سانچس ما در موقعیتی قرار داد که نتوانستیم به روملو و لائوتارو استراحت بدهیم، بنابراین تنها می توانم از آنها تشکر کنم. این بازیکنان احتیاج به استراحت دارند اما نمی توانیم به آنها استراحت بدهیم.

وی با گفتن این جملات که ناامیدنماینده است که در وقت های تلف شده بازی روی یک ضدحمله دروازه مان اینطور باز شد. ما تنها می توانیم سخت تر کار کنیم، دقت بیشتری در زدن ضربات انتهای داشته باشیم و از بروز چنین اتفاقاتی در این فرایند پیشرفت جلوگیری کنیم، صحبت های خود را به انتها برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کونته: در بعضی بازی ها نتایجی که شایسته اش بودیم را نگرفتیم، نمی توانیم به لائوتارو و روملو استراحت بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: در بعضی بازی ها نتایجی که شایسته اش بودیم را نگرفتیم، نمی توانیم به لائوتارو و روملو استراحت بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید