خبر فوق العاده به بارسلونا در روز های قرنطینه

به گزارش مجله عینک آفتابی، در شرایطی که فوتبال در اسپانیا و بیشتر نقاط اروپا تعطیل است، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا توانست مصدومیت خود را به طور کامل پشت سر بگذارد.

خبر فوق العاده به بارسلونا در روز های قرنطینه

به گزارش گروه ورزشی مجله عینک آفتابی، در روزهای تلخ قرنطینه و دوری از فوتبال، باشگاه بارسلونا روز گذشته خبر فوق العاده ای دریافت کرد.

طبق ادعای ای اس پی ان، لوئیس سوارز به مسئولان باشگاه و کادر پزشکی اطلاع داده است که مصدومیت را به طور کامل پشت سر گذاشته و دیگر هیچ دردی در زانوی راست خود احساس نمی کند. سوارز که 12 ژانویه تن به حراحی داد و طبق پیش بینی ها باید تا همین هفته بهبود پیدا می کرد، حالا به شرایط مطلوبی رسیده و می تواند تیمش را همراهی کند.

در شرایط عادی و در خوش بینانه ترین حالت، او تنها می توانست در هفته های پایانی فصل برای بارسا به میدان برود ولی پس از تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا، سوارز می تواند با از سرگیری لالیگا، تیمش را در 11 هفته پایانی همراهی کند که به مثابه یک خرید استثنایی جدید برای کیکه ستین سرمربی بارسا خواهد بود.

طبق ادعای ای اس پی ان، پزشکان بارسا به سوارز گفته اند که پس از تست های نهایی، به وی مجوز حضور در تمرینات داده خواهد شد.

طبق پروتکل های تعریف شده لالیگا، بازیکنان از چند روز دیگر وپس از تست کرونا به صورت دسته های محدود در کمپ های ورزشی باشگاه خود، تمرینات را شروع خواهند کرد و پس از یک ماه اگر همه چیز مطلوب باشد، لالیگا نیز از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خبر فوق العاده به بارسلونا در روز های قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر فوق العاده به بارسلونا در روز های قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید