مسی درخواست خروج داد؛ بارسا نمی پذیرد

به گزارش مجله عینک آفتابی، لیونل مسی در ملاقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ که با شکست 8-2 کاتالان ها سرانجام یافت یکی از بدترین تجربیات فوتبال خود را پشت سر گذاشت.

مسی درخواست خروج داد؛ بارسا نمی پذیرد

به گزارش مجله عینک آفتابی ، همین شکست تحقیر آمیز مقابل بایرن مونیخ باعث شده که زمزمه های انقلاب عظیم در بارسلونا شکل بگیرد و حالا مهمترین اتفاق به بحث جدایی فوق ستاره آرژانتینی این تیم یعنی لیونل مسی مربوط می گردد. ادعایی که توسط یک خبرنگار مطرح شده و البته چند نشریه معتبر نیز آن را تکذیب کردند.

طی روزهای گذشته گفته شد که مسی برای تمدید قراردادش با بارسلونا خواستار ایجاد تغییرات گسترده در ابعاد مدیریتی این تیم شده است؛ حالا اما ادعای دیگری مطرح شده و Esporte Interativo و البته خبرنگار معروف برزیلی یعنی مارسلو بچلر ادعای دیگری را مطرح نموده اند.

بر اساس ادعای مارسلو بچلر لیونل مسی خواستار خروج فوری از باشگاه بارسلونا شده و درخواست خود را به سران این تیم انتقال داده است؛ خبری که در صورت قطعی شدن دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جالب اینکه مارسلو بچلر همان خبرنگاری است که برای اولین بار مدعی شد نیمار به دنبال ترک بارسلونا است و با پاری سن ژرمن به توافق رسیده است؛ چندی بعد از ادعای این خبرنگار برزیلی این موضوع به واقعیت تبدیل شد و نیمار با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو راهی تیم فرانسوی شد.

فوق ستاره آرژانتینی و اسطوره باشگاه بارسلونا تا ژوئن سال 2021 با این تیم قرارداد دارد و گفته می گردد در صورت جدایی او از بلوگرانا، منچسترسیتی یا اینتر محتمل ترین مقصد برای آینده این بازیکن خواهد بود.

با وجود تمام این شایعات اما خیلی بعید به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا به این راحتی ها حاضر گردد بهترین بازیکن تاریخ خود را به فروش برساند؛ با این حال در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، فاجعه دوران مدیریتی جوزپ بارتومئو به بدترین شکل ممکن تکمیل خواهد شد.

البته این نکته نیز شایان ذکر است که بعضی از منابع معتبر از جمله آاس و اکیپ مدعی شده اند که این اقدام لیونل مسی بیشتر به خاطر فشار روی مدیریت بارسا و شخص جوزپ بارتومئو بوده است و این ستاره آرژانتینی هنوز تصمیم صد درصدی خود را جدایی از نوکمپ اتخاذ ننموده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "مسی درخواست خروج داد؛ بارسا نمی پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی درخواست خروج داد؛ بارسا نمی پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید