کریستیچوویچ: در جایگاهی هستیم که می توانیم برای هوادارانمان بجنگیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، سرمربی شاهین بوشهر گفت: فردا واقعاً بازی سختی داریم. نه به خاطر یک بازی، به این دلیل که پس از دو بازی که پشت سر گذاشتیم، گام سوم نیم فصل جدید با تیمی بازی داریم که خیلی خوب بازی سازی انجام می دهد.

کریستیچوویچ: در جایگاهی هستیم که می توانیم برای هوادارانمان بجنگیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر، ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین سازی تبریز مطرح نمود: همچنان در صندلی قبلی هستیم اما باید در تمام بازی های باقی مانده تا انتها فصل پیروز شویم. در صندلیی هستیم که می توانیم برای طرفدارانمان بجنگیم.

وی اضافه نمود: باید برنامه ریزی کنیم تا مقابل تیم ماشین سازی به نتیجه خوبی دست یابیم. برای بازی فردا موسی زاده را به علت چهار اخطاره بودن در اختیار نداریم و چند بازیکن مصدوم نیز با مصدومیت جزئی داریم که امیدوارم مسئله ای برای همراهی ما نداشته باشند.

این سرمربی اظهار کرد: بازیکنان یک عادت ایرانی دارند و چه خوب چه بد، نمی توان آن را تغییر داد. اگر بخواهم درباره شرایط روانی تیم حرف بزنم، باید بگویم بازیکنان ما در تمرینات کوشش بسیار زیادی می نمایند اما باید کمی شدت تمرینات خود را پایین تر بیاورند، کار سختی است که در این شرایط و با این فشار با صد درصد کوشش و توان کار را پیش ببرند.

کریستیچوویچ گفت: امیدوارم بازیکنان فردا تمام توان خود را در زمین بگذارند، چون آنها این شرایط را درک می نمایند که فردا بازی مهمی داریم. بازیکنان ما تحت فشار هستند که فردا باید پیروز میدان باشیم تا از این فشار رها شویم. تا انتها فصل تمام بازی ها شرایط مساوی دارد و باید تمام بازی ها را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: دلیل اینکه در فوتبال هستم این است که فوتبال را دوست دارم. در کنار تمام این ها، مسائل جانبی نیز اهمیت دارد، قطعاً بازیکنانی که به بوشهر آمدند کوشش می نمایند که رشد نمایند و بهتر شوند تا به تیم های بهتری بروند و قراردادهای بهتری هم امضا نمایند. می توانید از مدیریت باشگاه بپرسید که هیچ وقت از آنها نپرسیدم پول من کجاست. با اینکه پرداخت ها دیر انجام می گردد اما هیچ وقت نپرسیدم پول من چطور پرداخت می گردد. تمام کوشش و توانم را برای تیم گذاشته ام تا در کنار بازیکنان و طرفداران بتوانیم نتیجه بگیریم و خداوند هم تا امروز به ما یاری نموده است.

او در خصوص شرایط روحی بازیکنان شاهین گفت: این من را شادمان می نماید که وقتی بازیکنان به تمرینات می آیند، با شادمانی وارد تمرین می شوند. زمانی که می بینم بازیکنان بعد از انتها تمرین باز هم دوست دارند تمرین نمایند، امیدوار می شوم که بتوانیم در آینده نتایج خوبی بگیریم.

میشو افزود: در حال حاضر بازیکنان ما راضی هستند، پرداخت ها به موقع اجرا شده و همه شهر به ما یاری کردند و امیدواریم که نتیجه بگیریم. همه باید با یک روش خوب پیش برویم تا یک شادی بزرگ را برای همه مردم و بوشهر ایجاد کنیم و تیم در لیگ برتر بماند.

سرمربی شاهین بوشهر گفت: بعد از بازی با ماشین سازی بازیکنانمان دو روز استراحت خواهند کرد. من هم می خواستم چند روزی به مرخصی بروم چون چهار ماه است به خانه نرفته ام اما تصمیم گرفتم بمانم، به دلیل اینکه اینجا باید کار زیادی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کریستیچوویچ: در جایگاهی هستیم که می توانیم برای هوادارانمان بجنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیچوویچ: در جایگاهی هستیم که می توانیم برای هوادارانمان بجنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید