کدام مربی در بازار جابجایی اروپا پیروز تر بود؟

به گزارش مجله عینک آفتابی، خبرگزاری فارس: جابجایی تابستانی فوتبال اروپا با تب و تاب بالا همچنان ادامه داد و باشگاه های هر روز ستاره جدید را به جمع بازیکنان خود اضافه می نمایند از انتقال پر سر و صدای گریژمان از اتلتیکو مادرید به بارسا تا ترانسفر پرحاشیه دلیخت از آژاکس به یوونتوس همه و همه طی ما اخیر میلادی انجام شده و همچنان غول های اروپا با نظر سرمربیان خود در رقابت نزدیک با یکدیگر برای جذب بازیکنان پدیده و ستاره هستند.

کدام مربی در بازار جابجایی اروپا پیروز تر بود؟

جالب اینجاست که لیورپول با کلوپ، من سیتی با پپ، بایرن مونیخ با کواچ، منچستر با سولسشر و سن ژرمن با توخل تحرک چندانی تا اینجا در بازار جابجایی نداشته اند و به عنوان تماشاچی نظاره گر اقدامات رقبا هستند.

چلسی با لمپارد و پوچتینو در تاتنهام در لیگ جزیره هم شرایط مشابهی دارند.البته من سیتی با ترافیکی از بازیکن در خط هافبک روبرو است و تنها در صدد آن است تا در پست مدافع مرکزی بازیکن جدید را به خدمت بگیرد.

البته تیم های لالیگا تاکنون روزهای پر کاری را در بازار ترانسفر بازیکن سپری نموده اند و در ادامه باید منتظر تحرکات دیگر تیم ها بود.اتلتیکو بسیار پر ترافیک در ورودی و خروجی بازکن عمل کرد و به نوعی پوست اندازی داشت.

در ایتالیا گرچه اینتر با کونته حواشی بسیاری را پشت سر گذاشته و همچنان جدایی ایکاردی بحث اول این باشگاه است در نقطه مقابل میلان تئو هرنادز را از رئال به خدمت گرفته است و در حاشیه به سر می برد.

ناپولی هم با در اختیار دریافت مانولاس در واقع همچنان در پی فرصتی مناسب برای جذب یک مهاجم گلزن است.رم با فروش مانولاس به ناپولی و الشعراوی به لیگ چین و جدایی دروسی پا به سن گذاشته پول خوبی به جیب زده است و با جذب چند پدیده جوان تیم جوانی را روانه رقابت ها خواهد نمود.

در این بین نگاهی به ترانسفر های باشگاه های بزرگ در جابجایی تابستانی می اندازیم:

رئال/زیدان: هازارد، لوکا یوویچ، مندی، میلیتائو و رودریگو

بارسا/والورده:دی یانگ، گریژمان، نیتو، مارکو کوکورلا

یوونتوس/ساری: دلیخت، بوفون، مریح دمیرال، پلگرینی، آرون رمزی وآدریان رابیو

اینترمیلان/کونته: دیگو گودین، نیکولا بارلا، استفانو سنسی، والنتین لازارو

اتلتیکومادرید/سیمئونه: ژائو فلیکس، مارکوس لورینته، هکتور هررا، تریپیر، فلیپه، لودی، هرموسا، ساپونیچ،

رم/لئوناردو اسپینازولا، لوپز، دیاوارا، جیانلوکا مانچینی

دورتموند/لوسین فاور: مات هوملس، ، نیکو شولز، ماتئو موری، یولیان برانت، تورگان آزار،

سویا/لوپتگی: جولیس کائونده، دیگو کارلوس، سرخیو رگیلون، فرناندائو، اولیور تورس، خوان ژوردان، لوکاس اوکامپوس، موناس دابور و لوما دی یانگ

منبع: برترین ها

به "کدام مربی در بازار جابجایی اروپا پیروز تر بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام مربی در بازار جابجایی اروپا پیروز تر بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید