کاشان در مرحله هشدار نهاده شد

به گزارش مجله عینک آفتابی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: با توجه به افزایش موارد بروز بیماری کووید 19، شرایط این منطقه در مرحله هشدار قرار گرفته است.

کاشان در مرحله هشدار نهاده شد

به گزارش مجله عینک آفتابی به نقل از ایرنا، سید علیرضا مروجی در ویژه برنامه رادیویی هرخانه، یک پایگاه سلامت اضافه نمود: با افزایش مراجعه بیماران ضروری است که توصیه های پیشگیری در شهرستان های کاشان و آران وبیدگل به شدت اجرایی گردد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید تا جایی که امکان دارد از حضور در مکان های عمومی و مرکزهای تجمع پرهیز نمایند، اعلام کرد: استفاده از وسایل حفاظت فردی باید رعایت گردد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان پرهیز از افراط و تفریط را بسیار نکته حایز اهمیتی دانست و توضیح داد: اگر در فردی علایم شدیدی وجود ندارد و مختصر است، احتیاج به مراجعه حضوری نیست؛ زیرا هم اکنون فشار زیادی روی کادر درمان است و اگر افرادی دارای علایم بیماری هستند حتما باید مراجعه نمایند.

وی تاکید نمود: در زمان حاضر فشار زیادی روی همکاران ما هست، چند نفر از پزشکان دچار مشکل شدند که امیدواریم این موضوع به حالت فرسایشی تبدیل نگردد.

مروجی اضافه نمود: نباید زیاد بترسیم که کار خراب تر گردد و نه زیاد بی خیال باشیم، هم اکنون عده ای از مجله عینک آفتابیان در خیابان ها متوجه مساله نشدند و رفت و آمد غیرضروری دارند.

وی اعلام کرد: از سویی دیگر جو شایعه ها، انرژی و روحیه همکاران ما را تضعیف می نماید و مردم نباید به هیچ عنوان هیچ خبری را مگر از مبادی معتبر، بازنشر نمایند؛ زیرا این گونه خبرها موجب افزایش شایعه در جامعه خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برگزاری نشست روزانه اضطراری ستاد مقابله با کرونا با حضور فرمانداران شهرستان های کاشان و آران وبیدگل و سایر دستگاه های مرتبط را یادآور شد و گفت: در این نشست مسایل کلان از جمله تعطیلی مدرسه ها، ساعت کار اداره ها، سازمان ها و نهادها و همچنین برنامه های عادی شهری که باید تحت الشعاع این بیماری قرار گیرد، آنالیز می گردد.

بنابر اطلاعیه شب گذشته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از مجموع 101 آزمایش ارسالی از این منطقه جواب 39 آزمایش دریافت شد که از این تعداد 16 مورد منفی، 14 مورد بینابینی و 9 مورد مثبت قطعی بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاشان در مرحله هشدار نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشان در مرحله هشدار نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید