شاهین خالدان: بازی سختی در پیش داریم

به گزارش مجله عینک آفتابی، ملی پوش اصفهانی تنیس ایران گفت: تیم ملی ویتنام بازیکنان بسیار خوب وبا تجربه ای دارد و بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم، با این وجود ما برای پیروزی مسابقات خود را آغاز می کنیم.

شاهین خالدان: بازی سختی در پیش داریم

شاهین خالدان در گفت وگو با مجله عینک آفتابی، در حاشیه نشست خبری پیش از ملاقات با ویتنام در مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه در اصفهان، اظهار کرد: بعد از بازی با پاکستان که تعیین شد با تیم ویتنام بازی داریم به بررسی این تیم پرداختیم، آن ها با ترکیب کامل به اصفهان آمده اند، تنها نفر اول این تیم که دارای رنکینگ 500 است به دلیل مصدومیت غیبت دارد و این مسئله تا حدی به نفع ما شد. امیدوارم فردا و در نخستین روز مسابقات بتوانیم 2 برد خوب کسب کنیم تا ادامه مسابقات راحت تر گردد.

وی اضافه کرد: شرایط جغرافیایی اصفهان یکی از امتیازات ما در این مسابقه است، به دلیل ارتفاع اصفهان از سطح دریا تیم حریف با شرایط آب و هوایی اصفهان آشنایی ندارد و این موضوع کار بازیکنان این تیم را سخت می نماید.

خالدان ادامه داد: در کنار این مسائل من و حمیدرضا نداف اصفهانی هستیم و با شرایط این شهر کاملاً آشنایی داریم و امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی از خود به نمایش بگذاریم و به تیم ملی یاری کنیم.

وی با اشاره به برگزاری پیروز مسابقات جایزه برزگ تنیس در اصفهان و استقبالی که در طی سال های اخیر از تنیس در اصفهان شده است، گفت: به طور قطع، حضور طرفداران در استادیوم 22 بهمن درعملکرد بازیکنان تأثیر زیادی دارد و امیدوارم مردم اصفهان از تیم ملی حمایت نمایند تا بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شاهین خالدان: بازی سختی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین خالدان: بازی سختی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید