پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان

به گزارش مجله عینک آفتابی، رقابت های هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد.

پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان

به گزارش ،هفته دهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری سه دیدار دنبال شد که در یکی از مهم ترین این دیدار ها تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران در خانه و در تالار هندبال میزبان کیش ایر کیش بود و در نهایت پیروز شد با نتیجه 26 - 14 برنده این بازی باشد و به فرایند خوبش در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه 14 بر 8 به سود تیم تهرانی در جریان بود، دختران تاسیسات دریایی تهران بر خلاف هفته قبل با نمایشی کم نقص حریف خود را مغلوب کردند و همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی ماندند.

تیم هندبال سپاهان هم در دیگر دیدار جذاب این هفته در خانه از اشتازه سازه مشهد پذیرایی کرد، سپاهانی ها با وجود نمایش خوبی که در این بازی داشتند بازی را در نیمه نخست با نتیجه 16 - 8 بازی را واگذار کردند، این دیدار در نیمه دوم برای تیم میزبان بهتر بود، اما در نهایت بازهم این تیم اشتازه مشهد بود که پیروز شد با نتیجه 27 - 19 برنده مسابقه باشد.

شهید شاملی کازرون هم در سومین دیدار امروز میزبان ذوب آهن اصفهان بود و توانست با بهره گیری از امتیاز میزبانی برنده این بازی باشد. آن ها در این دیدار با نتیجه 26 - 16 برنده شدند. بدین ترتیب تا هفته دهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان تیم های اشتاد سازه مشهد، تاسیسات دریایی تهران و شهید شاملی کازرون همچنان در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند. نتایج کامل بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه 98.10.27

تاسیسات دریایی تهران 26 - کیش ایر 14

فولاد مبارکه سپاهان 19 - اشتاد سازه مشهد 27

شهید شاملی کازرون 26 - ذوب آهن اصفهان 16

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید