پالایشگاه شوشتر برای خرید نفت سنگین مسئله ای ندارد

به گزارش مجله عینک آفتابی، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان در خصوص حل مساله نقدینگی پالایشگاه پترو پارس شوشتر، گفت: جهت خرید نفت سنگین برای این پالایشگاه مسئله ای وجود ندارد.

پالایشگاه شوشتر برای خرید نفت سنگین مسئله ای ندارد

غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح پالایشگاه پارس پترو شوشتر که شامگاه 16 بهمن برگزار شد، در جمع مجله عینک آفتابی، اظهار کرد: در طول ساخت این پروژه، همیشه همراه بوده ایم و پیش از این نیز در جریان ساخت پروژه، سه بار در محل حضور پیدا کرده بودم و جلساتی برای حل مسائل موجود برگزار کردیم و خدا را شکر پروژه به نتیجه رسید.

به گزارش مجله عینک آفتابی، وی بیان کرد: در خصوص حل مساله نقدینگی برای خرید نفت سنگین نیز مسئله ای وجود ندارد و به رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت دستور دادم که کارهای مربوطه را سریع انجام دهد و مبلغ 30 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار مسئولان مربوطه قرار خواهیم داد.

همچنین حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع مجله عینک آفتابی اظهار کرد: سرمایه گذار مربوط به این پروژه مواردی را در خصوص مسائل مالی و حمایت های فنی مطرح کرده است که حتما از ناحیه مسئولان مربوطه یعنی وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری خواهند شد و حتما این وزارتخانه حمایت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: درخواست های دیگری وجود داشت که من حتما آن ها را از طریق وزارت اقتصاد و دارایی و مدیریت بانک ها پیگیری خواهم کرد.

امیری گفت: اگر این پروژه در مدت تقریبا قابل قبول و کوتاه به نتیجه رسیده است، حکایت از این دارد که مسئولان محترم محلی و همچنین استاندار خوزستان پای کار بوده اند. استاندار انصافا در حمایت از واحدهای تولیدی و کارگزاران، کم نگذاشته و اعلام آمادگی داشته است که اگر در این جهت باز هم نیاز به کمک باشد، پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پالایشگاه شوشتر برای خرید نفت سنگین مسئله ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالایشگاه شوشتر برای خرید نفت سنگین مسئله ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید