معاون سرکرده داعش کشته شد

به گزارش مجله عینک آفتابی، فارس نوشت:یگان مبارزه با تروریسم عراق امروز (سه شنبه) از کشته شدن معتز نومان عبد نایف نجم الجبوری (معروف به حجی تیسیر) که سِمت خودخوانده والی عراق و معاون سرکرده داعش در امور ولایات را بر عهده دارد، خبر داد.

معاون سرکرده داعش کشته شد

به گزارش خبرگزاری الاخباریه، در بیانیه یگان مبارزه با تروریسم عراق آمده است که این فرد مسئولیت هماهنگی اقدامات تروریستی در خارج از عراق و سوریه را نیز بر عهده داشت و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و امنیتی و رصد تحرکات وی در پی حمله هوایی جنگنده های ائتلاف آمریکایی در استان دیرالزور سوریه کشته شده است.

این نهاد نظامی عراقی همچنین تأکید کرد که اطلاعات لازم برای کشتن ابوبکر البغدادی و همچنین دستگیری عبدالناصر قرداش از مهم ترین فرماندهان این گروهک را نیز یگان مبارزه با تروریسم عراق فراهم آورده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است که نجم الجبوری دارای چندین گذرنامه بود و هیچ گاه از تلفن همراه برای عدم شناسایی مکان خود استفاده نمی کرد.

سازمان اطلاعات عراق در 31 اردیبهشت ماه گفت که عبدالناصر قرداش، گزینه احتمالی برای جانشینی ابوبکر بغدادی، سرکرده معدوم گروه تروریستی داعش به دام افتاده است.

23310311

منبع: خبرآنلاین

به "معاون سرکرده داعش کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سرکرده داعش کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید