مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی پابرجاست

به گزارش مجله عینک آفتابی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دست و گردشگری گفت: به وسیله رایزنی با تأمین اجتماعی مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی را پیگیری می کنم.

مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی پابرجاست

به گزارش گروه اجتماعی مجله عینک آفتابی، زهرا احمدی پور - رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دست و گردشگری در سفر خود به استان هرمزگان و بازدید نمایشگاه سراسری صنایع دستی در این استان گفت: به وسیله رایزنی با تأمین اجتماعی مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی را پیگیری می کنم

در این بازدید که با حضور جاسم جادری - استاندار هرمزگان همراه بود، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دست و گردشگری با بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه با غرفه داران و هنرمندان صنایع دستی گفت وگو و مسائل و مسائل آن ها را آنالیز کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دست و گردشگری در این بازدید با آنالیز مهمترین مسائل هنرمندان صنایع دستی بر برطرف مسائل آن ها تأکید کرد. هنرمندان صنایع دستی نیز موضوع بیمه را به عنوان یکی از مسائل خود مطرح کردند.

احمدی پور در پاسخ به آنها مطرح نمود: هنرمندان نگران نباشند، موضوع بیمه آنها را به وسیله رایزنی با تأمین اجتماعی پیگیری می کنم. در این باره مذاکرات و رایزنی هایی نیز با تأمین اجتماعی داشتیم.

منبع: تسنیم

به "مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید