فراخوان مقاله برای کنگره جراحی خراسان

به گزارش مجله عینک آفتابی، کنگره جراحی خراسان با موضوع ملاحظات حول عمل جراحی شامل آگاهی بخشی، آموزش و آماده سازی بیمار و... آذر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می گردد.

فراخوان مقاله برای کنگره جراحی خراسان

به گزارش مجله عینک آفتابی و به نقل ازپایگاه خبری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این کنگره در محورهای مهارت های ارتباطی و جلب اعتماد بیمار، پزشکی قانونی، رضایت آگاهانه، ابزار اطلاع رسانی به بیمار، آگاهی بخشی و آموزش بیمار، حمایت های مالی و اجتماعی از بیمار، حمایت های روحی روانی از بیمار، مراقبت از زخم و انواع پانسمان ها، آگاهی بخشی و آماده سازی بیماران با بیماری های زمینه ای، آماده سازی بیماران خاص برای عمل جراحی و مدیریت اسکار بعد از عمل جراحی 21 الی 22 آذر ماه در برج سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می گردد.

در این کنگره برگزاری کارگاه هایی شامل آموزش مراقبت کوتاه مدت و بلند مدت در بیماران استومی، آموزش مدیریت درد بعد از عمل جراحی، مدیریت و آموزش home care در بیماران جراحی و آموزش زمان ترخیص در بیماران جراحی برای گروه های پرستاری برنامه ریزی شده است.

شرکت در این کنگره با امتیاز بازآموزی برای گروه های هدف همراه است و علاقه مندان می توانند تا 20 آبان ماه نسبت به ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراخوان مقاله برای کنگره جراحی خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مقاله برای کنگره جراحی خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید