خبرنگاران 31 هزار و 700 لیتر الکل از ترکمنستان وارد خراسان شمالی شد

به گزارش مجله عینک آفتابی، بجنورد-خبرنگاران- مسوول کمیته مالی، تامین، فراوری و توزیع ستاد مبارزه با کرونا در خراسان شمالی گفت: نخستین محموله الکل وارداتی، به میزان 31 هزار و700 لیتر از کشور ترکمنستان وارد استان شد.

خبرنگاران 31 هزار و 700 لیتر الکل از ترکمنستان وارد خراسان شمالی شد

محمدرضا پیروز روز پنجشنبه به خبرنگار مجله عینک آفتابی گفت: اکل های وارداتی با رایزنی و پیگیری های اتاق بازرگانی استان وارد شده است و پس از نهایی شدن قیمت و تایید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان، در اختیار صنایع استان قرار می گیرد

وی افزود: پیگیر هستیم بتوانیم محموله های دیگر از الکل، برای فراوری مواد ضدعفونی کننده، وارد استان گردد.

مسوول کمیته مالی، تامین، فراوری و توزیع ستاد مبارزه با کرونا در خراسان شمالی گفت: توافق اولیه، تامین حدود 60 هزار لیتر الکل برای استان بود.

تامین حدود 2 میلیون ماسک

پیروز در بخش دیگر سخنان خود گفت: با پیگیری های اجرا شده، قرار است به زودی، حدود 2 میلیون ماسک لاتکس و فریزری، وارد استان گردد.

وی گفت: این دستکش ها، از طریق اتاق بازرگانی، تجار استان و بخش خصوصی وارد استان می گردد.

پیروز با اشاره به شروع توزیع ماسک های فراوریی استان افزود: کارخانه فراوری ماسک در شهرک صنعتی روزانه 25 هزار عدد ماسک وارد چرخه فراوری نموده و اولین محموله از فراوریات آن وارد بازار شده است.

وی گفت: امروز در نشست کمیته مالی، تامین فراوری توزیع ستاد مبارزه با کرونا خراسان شمالی، قیمت ماسک برای مصرف کننده، 11 هزار ریال مشخص شده است.

مسوول کمیته مالی، تامین، فراوری و توزیع ستاد مبارزه با کرونا در خراسان شمالی افزود: ماسک های فراوریی این واحد صنعتی، از کیفت بسیار بالا برخوردار است و امید می رود بتوانیم بخشی از احتیاج بازار را پاسخ دهیم.

بر اساس این گزارش، با پیگیری ها و اقدامات اجرا شده، التهاب تامین اقلام بهداشتی در بازار خراسان شمالی کاهش یافته است، البته مسوولان می گویند کوشش دارند تا بازار از این محصولات اشباع گردد.

خراسان شمالی با 863 هزار نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 31 هزار و 700 لیتر الکل از ترکمنستان وارد خراسان شمالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 31 هزار و 700 لیتر الکل از ترکمنستان وارد خراسان شمالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید