عکس، برانکو: بله با استقلال مذاکره کردم

به گزارش مجله عینک آفتابی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس که دوران پرافتخاری را در این باشگاه پشت سر گذاشت از مذاکره با رقیب سنتی این تیم گفته است.

عکس، برانکو: بله با استقلال مذاکره کردم

به گزارش مجله عینک آفتابی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس که دوران پرافتخاری را در این باشگاه پشت سر گذاشت در مصاحبه با خبر ورزشی عنوان نموده که پیش از حضور در این تیم برای بازگشت به فوتبال ایران با باشگاه استقلال مذاکره نموده است.

مذاکره ای که به دو سال قبل از نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس بازمی شود زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود. قلعه نویی در دوره آخر حضورش در استقلال توانست در فصل 91-92 این تیم را قهرمان لیگ برتر کند اما در دو فصل بعد رتبه ای بهتر از پنجم و ششم عاید استقلال نشد تا روزهای افول مربی ای که جام های لیگ فزونی استقلال را به ارمغان آورده بود فرا برسد.

توافق برانکو با استقلال در زمان امیر قلعه نویی کاملا تاریخ 5 سال اخیر فوتبال ایران را عوض می کرد. او که با حضورش در پرسپولیس با سه جام قهرمانی در لیگ برتر و رساندن این تیم به فینال لیگ قهرمانان یکی از خاطره انگیزترین دوران تاریخ باشگاه را رقم زده بود می توانست با انتخاب استقلال داستان دیگری برای این دو باشگاه بنویسد. اتفاقی که شاید جهت پرسپولیس را بیشتر به ورطه سقوط می کشاند تا با مربیانی مانند دایی و درخشان و... ادامه دهد و این استقلال بود که همچنان به عناوین قهرمانی خود در فوتبال ایران اضافه می کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، برانکو: بله با استقلال مذاکره کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، برانکو: بله با استقلال مذاکره کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید