خبرنگاران هدف مشترک پرسپولیس و استقلال در هفته آخر؛ 100 درصدی بمان

به گزارش مجله عینک آفتابی، تهران- خبرنگاران- پرسپولیس در لیگ نوزدهم به تیم های تهرانی نباخته و استقلال هم تمام بازی های خود با تیم های استان بوشهر را با برد پشت سر گذاشته است.

خبرنگاران هدف مشترک پرسپولیس و استقلال در هفته آخر؛ 100 درصدی بمان

به گزارش مجله عینک آفتابی، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه به اتمام می رسد. پرسپولیس باید در استادیوم آزادی به مصاف سایپا برود و استقلال در بوشهر رو در روی شاهین قرار بگیرد. سرخابی های پایتخت پیش از جدال برابر یکدیگر در جام حذفی هدفی مشترک دارند.

پرسپولیس در این و تا قبل از بازی با سایپا در پنج بازی برگزار نموده مقابل سه تیم تهرانیِ دیگر لیگ، توانسته به چهار برد و یک تساوی برسد و شکستی را در کارنامه خود نداشته باشد. سرخپوشان تهرانی با نتایج 2 بر یک و سه بر یک از سد پیکان گذشتند؛ مقابل استقلال یک بار با نتیجه یک بر صفر به رجحان رسیدند و دیگر بار به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. در برابر سایپا هم در ملاقات رفت پیروزی 2 بر صفر برای این تیم به دست آمد و باید دید در جدال برگشت چه نتیجه ای رقم می خورد.

اما استقلال. این تیم در سه بازی قبلی خود مقابل نمایندگان بوشهر در لیگ نوزدهم به سه برد رسیده و هیچ امتیازی را از دست نداده است. استقلال 2 بار با نتیجه 2 بر صفر از سد پارس جنوبی جم گذشت و شاهین را در ملاقات رفت و در حالی که سرمربی نداشت با نتیجه چهار بر یک از پیش رو برداشت تا حالا با یک برد دیگر در برابر این تیم به آمار 100 درصد پیروزی برسد.

باید دید در این هفته سرخابی های پایتخت با چه نتیجه ای از میدان خارج می شوند و خود را برای جدال برابر هم آماده می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هدف مشترک پرسپولیس و استقلال در هفته آخر؛ 100 درصدی بمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هدف مشترک پرسپولیس و استقلال در هفته آخر؛ 100 درصدی بمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید