بازی سختی با پرسپولیس داریم، حریف را خیلی خوب می شناسیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، عبدالعزیز العنبری در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارند و چندین سال است که در صدر جدول لیگ کشورشان هستند. خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم. این جام به تجربه بازیکنان ما اضافه می کند و امیدواریم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازی سختی با پرسپولیس داریم، حریف را خیلی خوب می شناسیم

سرمربی شارجه گفت: ما باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است. برای کنترل خط حمله آنها نیز برنامه خواهیم داشت و از هواداران می خواهیم که در بازی مهم فردا کنار ما باشند.

او گفت: قطعاً هدف ما صعود از این گروه است. می دانیم که کار سختی است و تیم های قدرتمندی در این گروه هستند. اما تلاشمان را می کنیم و با حمایت هواداران می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرنگاری از العنبری پرسید، مربی پرسپولیس گفته است کایو و مندس را کنترل می کنیم، نظر شما چیست؟ سرمربی شارجه هم پاسخ داد: قطعاً هر تیمی برنامه های خاص خود را خواهد داشت. ما یک استراتژی جدید خواهیم داشت هرچند می دانیم که حریف ما پرسپولیس و یک تیم قوی است. ولی تمام تلاشمان را می کنیم.

من دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل الدحیل و استقلال را دیده ایم. آنها خیلی خوب حمله میکنند و برای این کار مهره های قدرتمندی دارند. تلاش می کنیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی سختی با پرسپولیس داریم، حریف را خیلی خوب می شناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی با پرسپولیس داریم، حریف را خیلی خوب می شناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید