فریبا: الریان حریف خطرناکی برای استقلال است، فرهاد مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه دهد

به گزارش مجله عینک آفتابی، پیشکسوت استفلال معتقد است استقلال در مقابل الریان بازی به مراتب سخت تری را نسبت به الکویت دارد و بازیکنان باید مانع موقعیت سازی حریف شوند.

فریبا: الریان حریف خطرناکی برای استقلال است، فرهاد مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه دهد

به گزارش مجله عینک آفتابی، استقلال تهران شنبه اولین بازی خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الکویت انجام داد که با پیروزی آبی پوشان همراه شد. بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در گفت وگو با مجله عینک آفتابی، درباره این ملاقات توضیح داد: استقلال در مرحله گذشته و در مقابل الکویت بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست سه گل به ثمر برساند و حتی می توانست سه، چهار گل دیگر را هم وارد دروازه حریف کند. این پیروزی آغاز خوبی را کادر فنی جدید بود. استقلال با پیروزی مقابل تیم کویتی جهت خود را برای صعود به مرحله بعد را هموار کرد و سه شنبه باید روبروی الریان قطر حاضر گردد.

بازیکن سابق این تیم با بیان این که استقلال کار سختی را نسبت بازی گذشته دارد گفت: الریان نفرات بهتری را نسبت به الکویت دارد و به تازگی هم یاسین براهیمی چپ پا را جذب نموده که بازیکن خیلی خوبی است. فکر می کنم استقلال در هشت ملاقات آخری که با این تیم داشته فقط یک بار باخته و دو با هم مساوی نموده و باقی بازی ها هم به نفع استقلال به سرانجام رسیده است. آن باخت هم در شرایط نامتعارفی رقم خورد. در سال 90 هم که ما در استقلال بودیم در دو بازی که مقابل الریان حاضر شدیم به دو برد دست یافتیم.

او ادامه داد: برای این بازی، تیم احتیاج به تمرکز بالایی دارد چون در بازی با الکویت هم چند موقعیت در اختیار حریف گذاشتیم ولی به علت این که آنها خیلی توانا نبودند، نتوانستند از آن استفاده نمایند. تیم الریان اما با بازیکنانی که دارد به خصوص بازیکن جدیدشان حریف خطرناکی برای استقلال است. امیدوارم که بچه ها بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و به مرحله بعد صعود نمایند.

فریبا ضمن تاثیرگذار دانستن فشارهای روی تیم، بر عملکرد بازیکنان اظهار کرد: استقلال در این چند روز فشار و خستگی زیادی را متحمل بوده است. چندین ساعت در فرودگاه بوده اند و از دوبی به ایران آمدند و دوباره به قطر پرواز کردند و زمانی برای استراحت نداشتند و از طرف دیگر در 10 روز گذشته زمین مناسبی برای تمرین نداشتند. استقلال با شرایط سختی روبرو بود. در پیش از بازی هم گفتم که تنها عاملی که می تواند استقلال را در این شرایط به پیروزی برساند غیرت بازیکنان است که خوشبختانه این غیرت جواب داد و بچه ها به پیروزی رسیدند. بازیکنان حتما احتیاج به ریکاوری دارند و عاملی مانند پرواز روی بدن بچه ها تاثیر زیادی می گذارد. عملکرد تیم در بازی گذشته توقع طرفداران را بالا برده و امیدوارم که استقلال بتواند از پس این بازی برآید.

وی اضافه نمود: استقلال اکنون چندین مصدوم از جمله فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و عارف غلامی را دارد که امیدوارم فرشید به این بازی برسد. از طرفی ما پس از این بازی ها مسابقات لیگ را پیش رو داریم و این سختی ها و نداشتن ریکاوری ممکن است به مصدوم شدن بازیکنان منجر گردد. امیدوارم که اتفاق بد رخ ندهد.

مربی اسبق استقلال درباره حضور دوباره فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم و عملکرد او برابر الکویت مطرح نمود: بزرگترین اقدامی که فرهاد انجام داد تغییر ندادن در سیستم هفته های گذشته استقلال بود چون سیستم استراماچونی در ذهن بازیکنان حک شده و همان سیستم بار دیگر جواب داد. من معتقدم که این فرایند باید ادامه پیدا کند و فرهاد هم توانست بازیکنان را با همان سیستم راهنمایی کند.

او در ادامه با تاکید بر این که ادامه دادن راه استراماچونی ضرری به استقلال وارد نمی کند، گفت: مربی تفکراتش را با در نظر دریافت امکانات و مهره هایی که دارد، به وجود می آورد. استراماچونی هم در استقلال همین گونه رفتار کرد و در حال حاضر هم بازیکنان همان بازیکنان هستند و فرهاد مجیدی در ادامه هم می تواند به روش استراماچونی عمل کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فریبا: الریان حریف خطرناکی برای استقلال است، فرهاد مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: الریان حریف خطرناکی برای استقلال است، فرهاد مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید