علی همان دلیل اصلی آمدنم به ذوب آهن بود

به گزارش مجله عینک آفتابی، خبرنگاران/اصفهان دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: علی همام اصلی ترین دلیل پیوستن من به ذوب آهن بود و رزومه من را برای مدیران این تیم ارسال کرد. فصل قبل در تیم العهد عملکرد خوبی داشتم و در AFC کاپ، در 12 بازی، 9 کلین شیت به ثبت رساندم و بهترین بازیکن تورنمت شدم.

علی همان دلیل اصلی آمدنم به ذوب آهن بود

مهدی خلیل امروز (شنبه پنجم بهمن) پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: موفقیت من در ثبت کلین شیت به یاری خط دفاعی مستحکمی که داشتیم، به دست آمد. پارس جنوبی در اواخر بازی پرس شدیدی انجام داد و فشار زیادی روی تیم ما آورد، اما به یاری استحکام دفاعی که داشتیم، توانستیم دروازه را بسته نگاه داشته و فزونی مان را حفظ کنیم که مهم ترین موضوع بود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره حضور رادولویچ در ذوب آهن،خاطر نشان کرد: بعد از تیم ملی لبنان، در ذوب آهن مجددا با رادولوویچ همکاری دارم. رادولوویچ در تیم ملی لبنان دستاوردهای زیادی داشت و در جام ملت های آسیا حضور داشت و بهترین رتبه تیم ملی لبنان در رنکینگ فیفا با حضور رادولوویچ به دست آمده است و حالا هم میخواهد در ذوب آهن نتایج خوبش را تکرار کند.

به گزارش مجله عینک آفتابی، دروازه بان جدید تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به 3 بازیکن لبنانی سالهای گذشته ذوب آهن، گفت: علی همام اصلی ترین دلیل پیوستن من به ذوب آهن بود و رزومه من را برای مدیران این تیم ارسال کرد. فصل قبل در تیم العهد عملکرد خوبی داشتم و در AFC کاپ، در 12 بازی، 9 کلین شیت به ثبت رساندم و بهترین بازیکن تورنمت شدم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "علی همان دلیل اصلی آمدنم به ذوب آهن بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی همان دلیل اصلی آمدنم به ذوب آهن بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید