صالحی امیری در جمع بازیکنان فوتبال ساحلی: پیگیر مسائل شما خواهم بود، تنها کشوری هستیم که در آن حق پخش را نمی دهند

به گزارش مجله عینک آفتابی، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان پس از کسب مدال برنز بازی های ساحلی توسط تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به بازیکنان این تیم قول پیگیری مسائل شان را داد.

صالحی امیری در جمع بازیکنان فوتبال ساحلی: پیگیر مسائل شما خواهم بود، تنها کشوری هستیم که در آن حق پخش را نمی دهند

به گزارش مجله عینک آفتابی، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پیروز شد در بازی های جهانی ساحلی که به میزبانی قطر برگزار می گردد، مدال برنز این بازی ها را به دست بیاورد. پس از کسب این عنوان توسط ساحلی بازان کشورمان، محمدعلی سبحانی، سفیر ایران در دوحه اعضای تیم و هیئت همراه را به ضیافت شام دعوت کرد.

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان هم که برای تماشای رقابت های ورزشکاران کشورمان راهی دوحه شده است، اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی را در این ضیافت همراهی کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در جمع اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی و همچنین بعضی مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال برای کشور ما بسیار مهم است و طبق آمار 40 میلیون نفر جام جهانی را دیدند. 80 درصد درآمدزایی فوتبال به حق پخش تلویزیونی اختصاص دارد و مشکل اصلی فوتبال همین است. تنها کشوری هستیم که حق فوتبال از این محل پرداخت نمی گردد و تا این لحظه نتوانستیم این مشکل را حل کنیم. درآمدهای حق پخش حداقل باید بین صداوسیما و فوتبال 50-50 باشد که در کشور ما این طور نیست.

صالحی امیری اضافه نمود: فوتبال با مدیریت مهدی تاج و همکارانش عملکرد خوبی دارد، اما اکنون منابع اقتصادی محدودی در فوتبال وجود دارد که بخشی از مطالبات هم از فیفا و AFC است که در این خصوص مشکل انتقال ارز داریم. حقوق ویلموتس هم پرداخت نشده و قرار است دستمزد او با یاری دولت پرداخت گردد.

وی سپس خطاب به ساحلی بازان و گلایه هایی که درباره پاداش ها و مسئله نظام وظیفه داشتند، گفت: تمام این مسائل دلیل نمی گردد که حق و حقوق شما پرداخت نگردد و شخصاً پیگیر مسائل خواهم بود. تمام کوشش ما این است که کاروان های اعزامی در آرامش باشند. خودمان را مدیون شما می دانیم و کار ما در مقابل شما فقط وظیفه است. پیگیر حل مسائل خواهیم بود تا مسائل کمتر گردد، اما همگی درباره حل مشکل خدمت شما هم جلسه ای خواهیم گذاشت. همین طور کوشش خواهیم کرد سایر مسائل را کم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صالحی امیری در جمع بازیکنان فوتبال ساحلی: پیگیر مسائل شما خواهم بود، تنها کشوری هستیم که در آن حق پخش را نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری در جمع بازیکنان فوتبال ساحلی: پیگیر مسائل شما خواهم بود، تنها کشوری هستیم که در آن حق پخش را نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید