تاج اطلاع داد: 9 اردوی داخلی و خارجی برای تیم امید

به گزارش مجله عینک آفتابی، رییس فدراسیون فوتبال گفت: 9 برنامه اردویی داخلی و برون مرزی تا بازی های آسیایی جاکارتا برای تیم ملی امید پیش بینی نموده ایم و هدف ما ساختن تیمی قدرتمند برای صعود به المپیک 2020 است.

تاج اطلاع داد: 9 اردوی داخلی و خارجی برای تیم امید

به گزارش مجله عینک آفتابی، مهدی تاج پس از جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک که امروز با موضوع فوتبال برگزار گردید، در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد: جلسه بسیار سازنده ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با موضوع فوتبال برگزار گردید که در این جلسه محدودیت ها و مسائل خود را برای حضور در بازی های آسیایی اعلام کردیم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: یکی از مسائلی که وجود دارد این است که این بازی ها در برنامه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا گنجانده نشده است ولی ما در لیگ سال آینده آن را دیده ایم و برنامه ریزی خواهیم کرد و یک سری مسائل تامین منابع داریم که برای آن نیز برنامه ریزی لازم خواهد شد ضمن این که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز در کنار فوتبال خواهند بود و حمایت های لازم را خواهند کرد.

مهدی تاج با اشاره به انتظار 44 ساله مردم از تیم امید برای صعود به بازی های المپیک گفت: با توجه به نتایج خوبی که تیم های ملی نوجوانان و جوانان ما داشته اند و به شکوفایی رسیده اند مردم انتظار به حقی دارند که تیم ما به المپیک 2020 صعود کند و این موضوع برای ما هم بسیار مهم است و قصد داریم با تشکیل تیم قدرتمند این آرزوی 44 ساله را محقق کنیم.

او هم چنین درباره برنامه های ارائه شده در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک، گفت: در این جلسه فرایند انتخاب سرمربی و آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال را توضیح دادیم و هدف ما المپیک 2020 است، یعنی به سمتی خواهیم رفت تا بیش تر از بازیکنان متولد 1 /1/ 1997 استفاده کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب که از بازیکنان متولد 1 /1/ 1995 نیز می توانیم استفاده کنیم، توضیح داد: نام 40 بازیکن متولد 1995 و 31 بازیکن متولد 1997 را ثبت نموده ایم اما حق انتخاب این بازیکنان با سرمربی منتخب است و او تصمیم می گیرد که چه بازیکنانی با چه سنی را انتخاب کند.

تاج با اعلام این که در بازی های آسیایی جاکارتا با قدرت حضور خواهیم یافت، افزود: 9 برنامه اردویی داخلی و برون مرزی تا بازی های اندونزی پیش بینی نموده ایم و هدف ما ساختن تیمی قدرتمند برای المپیک 2020 است و با توجه به این که ترافیک کاری جام جهانی، جام ملت های آسیا بازی های جاکارتا، لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا را پیش رو داریم، باید طوری برنامه ریزی کنیم که تیم امید بتواند هم اردوهای خود را برگزار کند و هم مسائل نقدینگی رفع گردد.

وی ادامه داد: خوشبختانه کشور ما پهناور است و استعدادهای بسیار زیادی دارد که می توانیم این بازیکنان را در همه بخش ها استفاده کنیم و همه یاری کنیم تا این آرزوی 44 ساله محقق گردد.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد شرایط فعلی تیم ملی بزرگسالان گفت: شرایط این تیم هم بسیار خوب است و تیم در اردو به سر می برد و بنده دیروز به اردو رفتم و یک جلسه بسیار خوب با اقای کی روش داشتم.

او همچنین در مورد نقدها مطرح شده برای انتخاب سیرالئون به عنوان حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال گفت: در رنکینگ فیفا سیرالئون بالاتر از لیبی واقع شده است، ضمن این که بیشتر بازیکنان اصلی ما اعم از لژیونرها و بازیکنانی که در جام قهرمانان آسیا حضور دارند نیز در این مسابقه حضور ندارند و بازی با سیرالئون برای آماده سازی و ارزیابی دیگر بازیکنان تیم محک خوبی است.

تاج در سرانجام مطرح کرد که همه اردوها و بازی های تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان طبق برنامه اعلام شده انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاج اطلاع داد: 9 اردوی داخلی و خارجی برای تیم امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج اطلاع داد: 9 اردوی داخلی و خارجی برای تیم امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید