سی ان ان ویدئو ضدرسانه ای ترامپ را محکوم کرد

به گزارش مجله عینک آفتابی، خبرنگاران آنلاین:سی ان ان از نمایش یک ویدئو درباره حمله های دونالد ترامپ به رسانه ها در یک کنفرانس به شدت انتقاد و آن را محکوم کرد.

سی ان ان ویدئو ضدرسانه ای ترامپ را محکوم کرد

شبکه سی ان ان آمریکا در بیانیه ای نمایش یک ویدئو ضدرسانه ای در کنفرانس هواداران دونالد ترامپ در فلوریدا را محکوم و آن را شرم آور و وحشتناک توصیف کرد.

در این ویدئو که توسط یکی از هواداران ترامپ ساخته شده از صحنه ای دستکاری شده از فیلم کینگزمن: سرویس مخفی استفاده شده و ترامپ را در حالی نشان می دهد که در حال حمله شدید به رقبای سیاسی خود و اهالی رسانه است.

در بیانیه سی ان ان آمده است: متاسفانه این اولین باری نیست که هواداران رئیس جمهور به ترویج خشونت علیه رسانه ها به وسیله ساخت ویدئو کلیپ هایی می پردازند که تصور می نمایند سرگرم نماینده است اما این ویدئوی جدید با اخلاف، بدترین آنهاست و تصاویر موجود در آن شرم آور و وحشتناک است. ترامپ، خانواده اش و کاخ سفید و همچنین کارزار تبلیغاتی وی باید به سرعت این ویدئو را به شدیدترین شکل ممکن محکوم نمایند و در غیر این صورت رفتار آنها حمایت ضمنی از خشونت است که برای هیچ کس قابل تحمل نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، جاناتان کارل، رئیس انجمن مجله عینک آفتابی کاخ سفید نیز با انتشار بیانیه ای عنوان نموده: از تماشای این ویدئو وحشت زده شدم. ما پیش از این نیز به رئیس جمهور گفته بودیم که لفاظی های او می تواند موجب بروز خشونت گردد. اکنون از او و همه کسانی که با این کنفرانس مرتبط بوده اند می خواهیم که این ویدئو را محکوم و تاکید نمایند که خشونت در جامعه ما جایی ندارد.

سارا هوکابی ساندرز، مدیر رسانه ای سابق کاخ سفید که هم اکنون با فاکس نیوز همکاری می نماید نیز در این کنفرانس حضور داشته اما در گفت وگویی با تایمز مدعی شده که از برنامه نمایش این ویدئو خبر نداشته و از هیچ گونه خشونتی از سوی هر فردی علیه فرد دیگر حمایت نمی نماید.

ترامپ در سال 2017 ویدئویی ساختگی در توئیتر خود منتشر کرد که در حال کتک زدن نماینده شبکه خبری سی ان ان است اما گفته می گردد ویدئوی جدید ساخته شده بسیار خشونت بارتر از آن است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سی ان ان ویدئو ضدرسانه ای ترامپ را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان ویدئو ضدرسانه ای ترامپ را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید