دیدارهای به جامانده حساس است ، بازیکنان نباید به سپاهان فکر نمایند

به گزارش مجله عینک آفتابی، صادق ورمزیار در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص ملاقات روز پنجشنبه استقلال برابر شهر خودرو مشهد گفت: آبی پوشان در دو هفته اخیر به دو برد حساس دست پیدا کردند و به رده دوم جدول رسیدند.

دیدارهای به جامانده حساس است ، بازیکنان نباید به سپاهان فکر نمایند

وی تاکید نمود: آنها توانستند پارس جنوبی و سپاهان را شکست داده و شش امتیاز به دست آورده و رده دوم جدول را برای خود تثبیت نمایند البته برد برابر سپاهان جذابیت بیشتری داشت زیرا آنها 10 نفره صاحب سه امتیاز شدند.

مدافع سابق استقلال در ادامه گفت: در ملاقات رفت، آبی پوشان توانستند شهر خودرو را با گل دیاباته شکست دهند. به طور حتم سهراب بختیاری زاده که جدیدا به عنوان سرمربی شهر خودرو راهنمایی این تیم را به عهده گرفته است نمی خواهد بازنده این بازی باشد. او برنامه ریزی خاصی برای این ملاقات دارد و به دنبال این است تا با کسب سه امتیاز برابر استقلال موقعیت شهر خودرو را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: حالا استقلال باید با توجه به دو بردی که به دست آورده و شرایط روحی خوبی هم که دارد فقط به کسب سه امتیاز در این ملاقات فکر کند زیرا با این برد می تواند صعودش را به لیگ قهرمانان حتمی کند.

ورمزیار در پاسخ به این سئوال که آیا ملاقات هفته آینده آبی پوشان برابر سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در این بازی تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، اضافه نمود: تمرکز کادر فنی و بازیکنان باید فقط بر روی ملاقات برابر شهر خودرو باشد. این بازی برای آبی پوشان حساس است و به طور کل باید گفت که سه بازی به جامانده در لیگ برتر هر کدام از حساسیت ویژه ای برای استقلال برخوردار است. بنابراین کادر فنی و بازیکنان فقط به این ملاقات فکر نمایند زیرا زمان برای فکر کردن به سپاهان زیاد است.

وی در خاتمه اعلام نمود: فرهاد مجیدی روزهای سختی را پشت سر گذاشت. او حالا با دو برد پیاپی آرامش پیدا نموده و باید با تمرکز بالا، سه بازی به جامانده در لیگ و ملاقات برابر سپاهان در جام حذفی را با درایت کامل به خاتمه برساند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دیدارهای به جامانده حساس است ، بازیکنان نباید به سپاهان فکر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای به جامانده حساس است ، بازیکنان نباید به سپاهان فکر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید