اعلام زمان برگزاری هشتمین دوسالانه مجسمه سازی

به گزارش مجله عینک آفتابی، انجمن مجسمه سازان تهران در صفحه اینستاگرام خود بیانیه جدیدی را درباره برگزاری هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران منتشر کرد.

اعلام زمان برگزاری هشتمین دوسالانه مجسمه سازی

به گزارش مجله عینک آفتابی، انجمن مجسمه سازان نوشت: در پی شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن بسیاری از رویدادهای هنری، پس از وقفه طولانی در جریان برگزاری هشتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران و بعد از آنالیز ها و بازبینی های صورت گرفته توسط شورای دبیران (شامل اعضاء هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران)، همچنین پس از برگزاری جلسات متعدد با دست اندرکاران و برگزارکنندگان و هنرمندان، فرایند دوسالانه راستا خود را در ادامه فراخوان اعلام شده، از سرگرفت و همانطور که در بیانیه قبلی شورای دبیران اعلام شده بود؛ به دلیل عدم امکان برگزاری دوسالانه در باغ کتاب، ضمن آنالیز گزینه های جایگزین، خاتمه برگزاری دوسالانه در محل پهنه فرهنگی رودکی جای گرفت.

هشتمین دوره دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران طبق تقویم رویداد، در بازه زمانی 99/08/22 الی 99/10/22 برگزار خواهد شد و فضاهای تعریف شده شامل پیاده گذر استاد شهریار و فضاهای بیرونی تالار وحدت، فضاهای سرپوشیده تالار شامل طبقات و پاگردها است.

برای بازدید از فضاهای مذکور، به دلیل رعایت محدودیت های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، زمان بازدید به اطلاع هنرمندان خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعلام زمان برگزاری هشتمین دوسالانه مجسمه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان برگزاری هشتمین دوسالانه مجسمه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید