خبرنگاران پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است

به گزارش مجله عینک آفتابی، تهران- خبرنگاران- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استادیوم آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده و البته حفظ این قهرمانی کار سختی است.

خبرنگاران پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است

افشین پیروانی بعد از ملاقات پرسپولیس و ذوب آهن که با شکست یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، گفت: به طرفداران و باشگاه پرسپولیس به خاطر کسب چهارمین قهرمانی متوالی تبریک می گویم. کسب این قهرمانی خیلی سخت بود اما با کوشش بازیکنان توانستیم به هدفمان برسیم. ما می خواستیم که این جام قهرمانی در هفته انتهای بازی های لیگ به ما اهدا گردد اما به خاطر نزدیک شدن به ایام محرم این اتفاق امروز رخ داد.

وی اضافه نمود: این که بخواهیم روحیه و انگیزه تیم قهرمان را حفظ کنیم خیلی سخت است اما کسب چهارمین قهرمانی متوالی اتفاق بسیار بزرگی بود. البته به یحیی گل محمدی فرزند پرسپولیس هم تبریک می گویم که توانست این قهرمانی چهارم را کسب کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: قهرمان شدن ساده نیست و احتیاج به کوشش زیادی دارد. در شرایط سختی هم قرار داشتیم و هر روز منتظر بودیم تا خبر بدی بشنویم. هر روز اعضای تیم از من سوال می کردند که چه اتفاقی در انتظار پرسپولیس است و منتظر کسر امتیاز و جریمه بودند. مدیران قبلی باید عملکرد بهتری از خود به جای می گذاشتند.

پیروانی اظهار داشت: فصل آینده می دانیم که کار سختی پیش رو داریم اما باید همین فرایند حفظ گردد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جشن قهرمانی این تیم گفت: ورزشگاه آزادی دیگر به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است. ما امروز برای چهارمین بار متوالی این جام را بالا می بریم.

پیروانی در مورد ناراحتی نوراللهی و اعتراض او به شرایط پرسپولیس بیان کرد: آرامش برای هر قهرمانی مهمترین رکن است. وقتی دغدغه نباشد، انگیزه هم می آید. مطمئنا باید فضایی به وجود بیاید که همه رو به جلو حرکت نمایند. باید به طرفداران تبریک بگویم و یک کری هم بخوانم. ورزشگاه آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده و برای چهارمین بار جام را در این ورزشگاه بالا بردیم.

وی تاکید نمود: پیش از این عده ای کوشش کردند که لیگ برگزار نگردد اما ما از ابتدا مخالف لغو بازی ها بودیم و در نهایت هم قهرمان شدیم. این قهرمانی را هم به طرفدارانمان تقدیم می کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط طلب برانکو اضافه نمود: اینطور که شنیدیم پنجره بسته نمی گردد و امتیازی هم کسر نمی گردد اما ظاهرا بخشی از طلب برانکو پرداخت شده است . همه برای حل مسائل باید کنار همدیگر باشیم و حتی اگر احتیاج باشد از طرفداران هم یاری خواهیم گرفت تا کلاس پرسپولیس حفظ گردد.

وی در انتها گفت: پیراهن و مدال قهرمانی علیرضا بیرانوند نزد ما امانت است و به زودی به او تحویل خواهیم داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروانی: استادیوم آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید