توزیع اقلام تنظیم بازار و محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه

به گزارش مجله عینک آفتابی، مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: اقلام تنظیم بازار و محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

توزیع اقلام تنظیم بازار و محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ؛ ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: برای توزیع اقلام تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان تا تاریخ 99/2/30 مقدار 64 هزار و 935 کیلوگرم پیاز از شهرستان های جیرفت و کهنوج تهیه و در سطح استان توزیع شده است.

او گفت: مقدار 4230 کیلوگرم خرما مضافتی از شهرستان بم توسط شبکه تعاونی روستایی استان تامین و درسطح استان کرمانشاه توزیع شد.

صفایی در ادامه از تداوم توزیع آرد خام پز و خبازی در این ماه اطلاع داد و گفت: مقدار 500000 کیلوگرم آرد و 8500000 لیتر مواد سوختی در سطح روستا های شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، جوانرود، سرپل ذهاب، گیلانغرب وکرمانشاه توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در سرانجام خبر از صادرات 9 هزار و 435 کیلوگرم میوه ملون که از شهرستان خورموج و مقدار 10 هزار و 960 کیلو گرم گوجه فرنگی که از شهرستان بوشهر خریداری شده بود را به وسیله مرز پرویزخان و توسط اتحادیه تعاونی روستایی به کشور عراق اعلام داشت.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع اقلام تنظیم بازار و محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع اقلام تنظیم بازار و محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید