تحرکات ترکیه و تروریست ها در حسکه

به گزارش مجله عینک آفتابی، سانا گزارش داد: نیرو های ترکیه ای و مزدوران آن ها از گروه های تروریستی به اقدامات جنایتکارانه خود علیه ساکنان در منطقه الجزیره سوریه ادامه می دهند.

تحرکات ترکیه و تروریست ها در حسکه

به گزارش گروه بین الملل مجله عینک آفتابی، سانا گزارش داد: نیرو های ترکیه ای و مزدوران آن ها از گروه های تروریستی به اقدامات جنایتکارانه خود علیه ساکنان در منطقه الجزیره سوریه ادامه می دهند به طوری که دست به بازداشت و ربودن غیرنظامیان در حومه راس العین در استان حسکه نموده اند.

خبرنگار سانا بیان کرد: گروه های تروریستی وابسته به نیرو های ترکیه به منازل در روستا های المدان و مبروکه در حومه راس العین یورش برده و اقدام به ربودن ده ها غیرنظامی کردند. گروه های تروریستی اقدام به باج گیری از خانواده های ربوده شدگان کردند و در ازای آزادی درخواست پول نموده اند. همچنین 20 خودرو جدید از نوع میتسوبیشی صبح امروز وارد روستای السکریه شدند که در آن بیش از 300 تروریست از مزدوران وابسته به ترکیه حضور داشتند و در روستا های مریکیز و جان تمر در ناحیه ابو راسین مستقر شدند و مراکز ایست بازرسی دایر و پرچم های گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام را نصب کردند.

سانا گزارش داد: این جنایات نیرو های ترکیه و مزدوران آن ها در راستای اقدامات برنامه ریزی شده برای فشار بر ساکنان به منظور وادار کردن آن ها به ترک منازلشان با هدف تغییرات جمعیتی در منطقه و ساکن کردن تروریست ها مورد حمایت ترکیه در منطقه است. طی هفته های گذشته صد ها تروریست به همراه خانواده های خود به شهر راس العین وارد و در منازل غیرنظامیان اسکان داده شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تحرکات ترکیه و تروریست ها در حسکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحرکات ترکیه و تروریست ها در حسکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید