بیرانوند دیگر به تمرین پرسپولیس نمی رود!

به گزارش مجله عینک آفتابی، تمرین امروز (سه شنبه) پرسپولیس با نظر کادرفنی تعطیل شده و قراربود علیرضا بیرانوند در تمرین روز چهارشنبه (فردا) سرخپوشان تهرانی حاضر گردد، اما با مخالفت شدید باشگاه بلژیکی روبرو شد.

بیرانوند دیگر به تمرین پرسپولیس نمی رود!

این درحالیست که پیش از این گفته می شد قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس 11 تیرماه (فردا) به سرانجام می رسد و این گلر ملی پوش از 12 بازیکن این تیم محسوب می گردد. بر همین اساس بیرانوند اعلام نموده بود روز چهارشنبه 11 تیرماه آخرین روز حضورش در تمرینات پرسپولیس است که باشگاه جدیدش آنتورپ جلوی آن را گرفت. البته هنوز ویزای بیرانوند برای سفربه بلژیک صادر نشده و او باید در تهران منتظر اقدامات باشگاه آنتورپ باشد، ولی حق تمرین با باشگاه پرسپولیس را ندارد.

گفته می گردد پرسپولسی ها نیز به دنبال استعلام از فیفا هستند بلکه بتوانند از دروازه بان ملی پوش خود در هفته های آینده لیگ برتر ایران استفاده کند. البته نتیجه استعلام باشگاه پرسپولیس ازفیفا نیز معین است و فدراسیون جهانی فوتبال حق را به آنتورپ بدهد. به نظر هم می رسد خود علیرضا بیرانوند تمایلی نداشته باشد که از همین ابتدا با تیم جدیدش آنتورپ به مشکل بخورد و ترجیح می دهد تابع دستورات این باشگاه بلژیکی باشد.

منبع: ورزش 3

منبع: فرارو

به "بیرانوند دیگر به تمرین پرسپولیس نمی رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند دیگر به تمرین پرسپولیس نمی رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید