بهترین نمایشِ ذهنم را مقابل اینتر داشتیم

به گزارش مجله عینک آفتابی، مائوریتسیو ساری پس از پیروزی عظیم دو بر صفر یوونتوس مقابل اینترمیلان ایتالیا که منجر به صدرنشینی بانوی پیر در سری آ ایتالیا شد، گفت: از بازیکنان تیمم بابت عملکرد بدون اشتباه آنها تشکر می کنم که توانستند با انرژی مضاعفی که نشان دادند به برد مهم برسند.

بهترین نمایشِ ذهنم را مقابل اینتر داشتیم

سرمربی یوونتوس تاکید نمود: اگر کوادرادو در کنار زمین بازی می کرد باید داگلاس کاستا و دیبالا را نیمکت نشین می کردم. همانطور هم که دیدید دیبالا ثابت کرد برگ برنده بسیار مهمی است که می توانیم در زمان مناسب از او بهره ببریم.

وی درباره بازگشت یوونتوس به صدر جدول اذعان داشت: برد خیلی مهمی بود اما 12 بازی تا رسیدن به سرانجام فصل، باقی مانده و راه طولانی در پیش داریم.

ساری توضیح داد: بهترین بازی تیمم را که ایده آل ذهنی من است در یوونتوس دیدم.

ساری در خصوص پست بازی رمزی که یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند اضافه کرد: او نشان داده باید فضای بیشتری در زمین داشته باشد و گرنه کم بازی می نماید. خوشبختانه او نسبت به حالتی که هافبک دفاعی بود شرایط بهتری دارد و این را در دوران بدنسازی می توان دید. او فداکاری خیلی زیادی داشت. دیبالا هم از وقتی وارد زمین شد فوق العاده عمل کرد.

او در سرانجام درباره شرایط خاصی که سری آ بابت شیوع ویروس کرونا با آن درگیر شده است اضافه کرد: من یک مربی فوتبال هستم و نمی دانم چرا باید سوال غیر فنی را جواب بدهم. فقط می توانم بگویم دو ساعت لذت و شادی را از افرادی که در استادیوم هستند، نگیریم. اگر این قدر جدی است مساله بازی کردن بازیکنان چه می گردد؟

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهترین نمایشِ ذهنم را مقابل اینتر داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نمایشِ ذهنم را مقابل اینتر داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید