بازی های خانگی سختی پیش رو داریم، طرفداران حمایت نمایند

به گزارش مجله عینک آفتابی، یحیی گل محمدی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: مقابل تیم خوبی بازی خواهیم داشت. ما چند بازی آخر پارس را مشاهده نموده و می دانیم این تیم، یکی از تیم های منسجم و پرتلاش لیگ برتر است.

بازی های خانگی سختی پیش رو داریم، طرفداران حمایت نمایند

وی اضافه نمود: همه باید بدانند و حس نمایند که ما برای برد به میدان آمده ایم. امیدوارم بازیکنان، شرایط خوبی که برای رسیدن به صدر جدول ایجاد شده را درک نموده و انگیزه بالایی داشته باشند.

گل محمدی با اشاره به اینکه به انرژی خوب از سوی طرفداران و درک حساسیت بازی از سوی آنان احتیاج داریم، اعلام کرد: کار سختی پیش رو داریم و امیدوارم همه با تمام وجود بازی نمایند تا طرفداران مسرور به خانه ها برگردند.

سرمربی پدیده شهر خودرو ادامه داد: درست است که استرس بازی های پیش رو زیاد است، اما باید این شرایط را کنترل کرد و از استرس خارج شد تا با استفاده از فاکتور بدنی و آمادگی، به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی پارس جنوبی جم، اضافه نمود: پارس جنوبی جم در بازی های قبلی مقابل تیم های بزرگ به میدان رفته و عالی کار نموده است، آنها با انگیزه زیادی به مصاف ما آمده و می خواهند از مشهد امتیاز بگیرند.

گل محمدی ابراز کرد: بیشتر تیم هایی که به مشهد می آیند ابتدا به گل نخوردن فکر می نمایند. اگر به بازی سرعت دهیم می توانیم هم از عمق و هم از کناره ها استفاده و بازی خود را به حریف دیکته کنیم.

وی با تأکید مجدد بر حضور طرفداران، گفت: طرفداران قلب باشگاه بوده و شدیدا به حضور آنها در دو بازی خانگی پیش رو احتیاج داریم. انرژی مضاعفی که بازیکنان از تشویق ها و حضور گسترده طرفداران می گیرند، قابل وصف نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی های خانگی سختی پیش رو داریم، طرفداران حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های خانگی سختی پیش رو داریم، طرفداران حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید