اعلام میزان خسارت های واردشده به آثار تاریخی ایلام به مدیریت بحران، آغاز مرمت پیش از اختصاص بودجه

به گزارش مجله عینک آفتابی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: میزان خسارت های واردشده به آثار تاریخی ایلام به مدیریت بحران استان ارسال شد.

اعلام میزان خسارت های واردشده به آثار تاریخی ایلام به مدیریت بحران، آغاز مرمت پیش از اختصاص بودجه

به گزارش مجله عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان امر در میراث فرهنگی به مناطق بروز سیل اعزام شدند تا خسارت های احتمالی به آثار تاریخی را برآورد کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در بازدیدهای کارشناسان میزان خسارت های واردشده به زیرساخت های گردشگری، ابنیه تاریخی و... برآورد شد که میزان آن به ستاد مدیریت بحران استان ایلام به صورت مکتوب اعلام شد.

او ادامه داد: بیشترین خسارت های واردشده ناشی از سیل مربوط به قلعه کنجانچم و امامزاده مهدی صالح ماژین بوده که برآوردهای لازم در این آثار اجرا شده است.

شنبه زاده شرح داد: درعین حال تا اختصاص بودجه کار مرمت آثار تاریخی در این مناطق آغاز شده تا مانع پیشرفت خسارت های موجود باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان میزان خسارت های این اداره کل احصا و برای دریافت اعتبار به هیئت دولت تحویل شده است.

منبع: میراث آریا

به "اعلام میزان خسارت های واردشده به آثار تاریخی ایلام به مدیریت بحران، آغاز مرمت پیش از اختصاص بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام میزان خسارت های واردشده به آثار تاریخی ایلام به مدیریت بحران، آغاز مرمت پیش از اختصاص بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید