نشست مسئولان فدراسیون کشتی با کادر فنی تیم های ملی برگزار گشت

به گزارش مجله عینک آفتابی و به نقل از فدراسیون کشتی، سید جلال عسگری با بیان این مطلب اضافه نمود: امروز جلسه ای با حضور حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و بنده در محل فدراسیون کشتی برگزار گشت. این جلسه به منظور تعیین نمودن تقویم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی در رده های سنی مختلف برگزار و مقرر شد تقویم مسابقات فدراسیون بر اساس چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی تدوین شود.

نشست مسئولان فدراسیون کشتی با کادر فنی تیم های ملی برگزار گشت

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وی ادامه داد: محمد بنا و محسن کاوه نیز نقطه نظرات فنی و راهکارهای خوبی را در این جلسه ارائه دادند.

دبیر فدراسیون کشتی توضیح داد: البته زمانبندی قطعی در خصوص برنامه های فنی فدراسیون منوط به دریافت تقویم از سوی اتحادیه جهانی کشتی است اما پیشنهادات داده شده در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد.

عسگری در خصوص پیشنهادات ارائه شده گفت: برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی در مرداد و شهریورماه، مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در نیمه دوم مهرماه و برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی در اواخر دی و اوایل بهمن ماه مدنظر است.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: البته برگزاری تمامی مسابقات در تاریخ های پیشنهادی، مستلزم شرایط کشور به لحاظ ویروس کرونا و انجام سایر برنامه های اعلام شده می باشد و اگر تأخیری در برگزاری برنامه ها به وجود آید، مجدداً برای تعیین کردن تاریخ های جدید، جلسه ای برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: تصمیمات این جلسه به رئیس فدراسیون کشتی ارائه می گردد تا با توجه به چرخه انتخابی تیم های ملی و آنالیز اجرا شده توسط انستیتو کشتی، در نهایت اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نشست مسئولان فدراسیون کشتی با کادر فنی تیم های ملی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مسئولان فدراسیون کشتی با کادر فنی تیم های ملی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید