نام پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد پژوهشگران برتر دنیا نهاده شد

به گزارش مجله عینک آفتابی، عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی، برای پنجمین بار، در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی دنیا نهاده شد.

نام پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد پژوهشگران برتر دنیا نهاده شد

به گزارش گروه دانشگاه مجله عینک آفتابی، عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی، برای پنجمین بار، در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی دنیا نهاده شد.

ابوالفضل بضاعت پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC)، حسین شایقی استاد گروه برق دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی، بر اساس داده های منتشرشده از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI) برای پنجمین بار در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی دنیا نهاده شده است.

وی با بیان اینکه داده های مورد استفاده در تحلیل و انتخاب پژوهشگران یک درصد برتر از سامانه شاخص های اساسی علم (ESI) و وب علوم (WOS) استخراج شده است، اضافه نمود: شاخص های نسبت تعداد کل استنادات به مقالات استناد کننده، تعداد متوسط خود استنادی به ازای هر مقاله و تخصص گرایی از جمله مواردی است که در شناسایی پژوهشگران تاثیرگذار، مدنظر نهاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نام پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد پژوهشگران برتر دنیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد پژوهشگران برتر دنیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید