مالک نیسان فرانتیر یک میلیون مایلی یک وانت جدید از نیسان هدیه گرفت

به گزارش مجله عینک آفتابی، هفته گذشته برایان مورفی اهل شیکاگو با نیسان فرانتیر محصول 2007 خودش وارد نمایشگاه خودرو شیکاگو شد و به لطف این خودروساز ژاپنی با یک مدل 2020 از این مراسم خارج شد. مورفی که 13 ساعت در روز به عنوان راننده تحویل بار پاره وقت مشغول کار است، با خرید نیسان فرانتیر جدیدش در سال 2007 تصمیم داشت مسافت یک میلیون مایلی را با آن طی کند و 13 سال بعد به این موفقیت دست پیدا کرد. اگرچه نیسان فرانتیر 2020 از نظر ظاهری فرق چندانی با وانت مورفی ندارد، اما در آن از تکنولوژی های جدیدی استفاده شده است.

مالک نیسان فرانتیر یک میلیون مایلی یک وانت جدید از نیسان هدیه گرفت

برای مثال فرانتیر جدید از گیربکس پنج سرعته دستی بهره نمی برد، در حالی که مورفی وانت قبلی خودش را به این گیربکس مجهز کرده بود. به جای آن، این مدل از گیربکس 9 سرعته اتوماتیک استفاده می کند. مدل 2020 همچنین از موتور 3.8 لیتری V6 بهره می برد که توان 301 اسب بخار و گشتاور 381 نیوتن متر تولید می کند. فرانتیر 2007 مورفی از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با توان 252 اسب بخار و گشتاور 381 نیوتن متر استفاده می کرد.

ثبات دوباره در وانت نیسان!

نیسان فرانتیر 2020 به جز پیشرانه، تفاوت چندانی با مدل 2007 ندارد که باعث می شود مورفی احساس راحتی بیشتری در آن داشته باشد. بدنه این مدل از نسل دومش در سال 2004 تا به امروز تغییری نکرده و در فضای داخلی هم فقط شاهد تغییرات کمی هستیم. این مدل طی این 16 سال فروش پایداری داشته، البته بحران اقتصادی سال 2008 تا چند سال باعث افت فروش آن هم شده بود.

وقتی نیسان خبر طی شدن مسافت یک میلیون مایلی توسط فرانتیر مورفی را منتشر کرد، او گفته بود وانتش نیاز به استراحت دارد. حالا که فرانتیر 2020 مورفی آماده شروع ماجراجویی خودش است، فرانتیر 2007 او می تواند بازنشسته شود. این وانت و مورفی شایسته کمی استراحت هستند، البته مورفی گفته تا جایی که بتواند خودش را مشغول کار نگه می دارد.

منبع: MOTOR1

منبع: دیجیکالا مگ

به "مالک نیسان فرانتیر یک میلیون مایلی یک وانت جدید از نیسان هدیه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک نیسان فرانتیر یک میلیون مایلی یک وانت جدید از نیسان هدیه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید