فوت سنگنورد هرمزگانی براثر سقوط از کوه گنو

به گزارش مجله عینک آفتابی، یک سنگنورد هرمزگانی در پی سقوط از صخره ای واقع در منطقه کوه گنو هرمزگان دارفانی را وداع گفت.

فوت سنگنورد هرمزگانی براثر سقوط از کوه گنو

رئیس هیئت کوهنوردی استان هرمزگان با تائید این خبر در گفت و گو با مجله عینک آفتابی، اضافه نمود: مهدی سلیمانی کوهنورد 38 ساله هرمزگانی امروز در برنامه ای شخصی و بدون هماهنگی هیئت کوهنوردی به همراه دانیال ساعی راهی منطقه گنو می شوند.

محمد هادی مفضل با بیان اینکه این دو سنگنورد به منطقه سرپهن گنو رفته و طی حادثه ای ظاهرا مهدی سلیمانی سقوط می نماید، توضیح داد: حوالی ساعت 11:30 امروز طی تماسی از سوی فرد همراه تیم امداد و نجات چهل نفره به منطقه اعزام و در سه نقطه کمپ تشکیل شد.

وی ادامه داد: پس از جست و جوی فراوان خاتمه پیکر مرحوم سلیمانی پیدا و شناسایی شد.

مفضل با اشاره به اینکه هیئت کوهنوردی پیش از این تمامی برنامه های ورزشی خود را ظرف روزهای گذشته به دلیل فرا رسیدن اربعین حسینی تعطیل کردت بود، اضافه نمود: این اقدام دو سنگنورد بدون هماهنگی و شخصی بوده است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا پیکر مرحوم سلیمانی به پایین از قلل کوه گنو بیاوریم، اظهار داشت: از پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از زمان اطلاع از حادثه تاکنون متشکرم.

به گزارش مجله عینک آفتابی، منطقه حفاظت شده گِنُو با وسعت در حدود 43 هزار هکتار یکی از سیزده ذخیره گاه زیست کره یونسکو در ایران است که در شمال غربی بندرعباس واقع شده است و با آب وهوای مطبوع سرزمینی کوهستانی، از جمله مناطقی است که کمتر شناخته شده اند و از نظر آب و هوایی با فضای مرسوم و معمول تفاوت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فوت سنگنورد هرمزگانی براثر سقوط از کوه گنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت سنگنورد هرمزگانی براثر سقوط از کوه گنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید